Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
OptexOptex
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Rejestrator Hikvision- regularna przewa nagrania

06 Jul 2017 22:46 1482 20
  • Level 33  
    Witam
    Posiadam rejestrator DS-7616, mam do niego podpięte 3 kamery IP tej samej firmy.
    Problem polega na tym ze nagrywarka ma zapis od 04:00 do 21:20 mimo ustawien nagrywania ciągłego.
    Soft wgrany najnowszy, podgląd również jest w godzinach bez zapisu.
    Proszę o pomoc
  • OptexOptex
  • Industrial cameras specialist
    A na podglądzie na żywo(bezpośrednio po HDMi lub VGA) w godzinach od 21:20 do 4:00 jest czerwona ikonka nagrywania? Próbowałeś np pozmieniać tryby zapisu? Z ciągłego(niebieskie kafelki) na detekcję ruchu(zielone kafelki) i później na odwrót. Sformatuj dysk twardy. Przywróć ustawienia domyślne i ponownie go skonfiguruj.
  • Level 33  
    Wszystko było robione jak piszesz. I dalej nic .
    Dziwna jest tylko ta regularna przerwa, zawsze te same godziny
  • OptexOptex

  • Level 26  
    Zrestartuj wszystko do fabryki (z zachowaniem adresacji IP). Skonfiguruj na początku kamery, a następnie po konfiguracji dodaj do rejestratora. Wtedy skonfiguruj nagrywanie. Często się zdarza, że mimo ustawionej konfiguracji występują jakieś problemy.

  • Level 21  
    czy przed wystąpieniem wgrywałeś w tym rejestratorze nowszy firmware ?
  • Level 33  
    Wgrywałem najnowszy po wystąpieniu problemu.

    Próbowałem od nowa instalować wszystko i problem się powtarza.

    Najdziwniejsze jest to, że godziny są stałe a nie losowe.

  • Level 21  
    w hiku po upgrade fw MUSISZ koniecznie sprowadzić wszytko do fabryki jak pisał kolega wyżej
    ustawienia wpisać z ręki lub pc od NOWA, nie backup lub ustawienia w rejestratorze
    wiem że to boli, ale jest skuteczne, też tak miałem...
    to porada z suportu, okazała się skuteczna
  • Level 33  
    IGS z ręki czyli jak ?
    Ustawiam wszystko po kolei w rejestratorze, czyli dodaje kamery, formatuje HDD ustawiam czas nagrywania jako ciągły.
    Możesz rozwinąć?

  • Level 21  
    "z ręki" ... taki skrót myślowy, oznaczający ręczne wpisanie od nowa wszystkich parametrów (po wcześniejszym resecie do wartości fabrycznych)
    to czy będzie to z menu urządzenia, czy aplikacji ivns czy przeglądarki to kwestia dowolna
  • Level 33  
    Robione juz 2 razy i dalej nic

  • Level 21  
    coż, albo dzwoń do suportu hika w Warszawie lub do sprzedawcy, ewentualnie przekaż przez sprzedawcę na serwis (raczej trafi do holandii)

    ewentualnie, spróbuj cofnąć fw do poprzedniej wersji
    wsady masz na http://www.hikvisioneurope.com/portal
  • Level 33  
    Myślę jeszcze nad stworzeniem kamer w osobnej sieci, bez wpinania do internetu

  • Level 21  
    cześć
    jaki związek z problemem jaki opisałeś ma praca w sieci wewnętrznej współdzielonej z innymi urządzeniami / dostępem do internetu ?
  • Level 33  
    Czasem sygnał sieci zanika w nocy na jakiś czas.
    Nie wiem czy może to powodować jakieś problemy.
    Aczkolwiek myśle że można spróbować

  • Level 26  
    Może nie zanika sygnał internetu tylko występuje problem na switchu?
  • Level 33  
    Zawsze o tej samej porze?
    Mogę w sumie podmienić switch
  • Level 33  
    Okazuje się ze switch się resetuje. Ale tylko przy wl diod ir.
    Kamery mają max pobór 21W z kolei na switch jest max 15W na port . Ma ktoś jakiś pomysł ?

  • Level 26  
    Stan-Mar wrote:
    Może nie zanika sygnał internetu tylko występuje problem na switchu?


    actin wrote:
    Zawsze o tej samej porze?
    Mogę w sumie podmienić switch


    actin wrote:
    Okazuje się ze switch się resetuje. Ale tylko przy wl diod ir.
    Kamery mają max pobór 21W z kolei na switch jest max 15W na port . Ma ktoś jakiś pomysł ?


    To podmień.
  • Level 33  
    Juz zrobiłem.
    Tylko kwestia dlaczego następuje ten reset.
    Wygląda na uszkodzony switch. Biorę tez pod uwagę uszkodzona kamerę

  • Level 26  
    Kolego odpowiedziałeś sam sobie na pytanie. Jeżeli kamera przy włączonym IR pobiera do 21W, a switch daje maksymalnie 15W na port, to ewidentnie nie wyrabia switch. 2 możliwości: albo wyłączysz diody, albo wymienisz switch.
  • Level 33  
    3 kamery mają pobór 21 W
    Podmiana kamer dała rezultat. Okazuje się ze jedna z nich zawiesza cały switch w momencie gdy wł swoje IR.
    Zostaje kwestia ustalenia co to powoduje, prawdopodobnie uszkodzenie płyty z led.