Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Sklep ElwronSklep Elwron
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

opel astra 2.0 dtl 60 kw 82km

07 Lip 2017 17:39 798 14
  • Poziom 4  
    Witam potrzebuje waszej profesjonalnej pomocy auto zaczelo sie dusic i kopcic na czarno powyzej 1500obrotow. Potrafi nawet zgasnac podczas jazdy .Ma problem z odpaleniem za pierwszym.Za drugim trzecim razem odpali nie ma pelnej mocy wymienilem filtr paliwa przewody podciscnieniowe powietrza podloczylem pod komputer o to bledy prosze o pomoc kupilem dzisiaj czujnik walu korbowego jutro mam wymienic czy to moze byc to? P 1345 jednostka sterujaca pompy wtryskowej wykrywa nieprawidlowy sygnal predkosci obrotowej walka rozrzadu. P0110 czujnik b temperatury powietrza dolotowego wysokie napiecie P0400 recyrkulacja spalin niewystarczajacy przeplyw
  • Sklep ElwronSklep Elwron
  • Pomocny post
    Poziom 25  
    Witam.Błąd P1345 dotyczy czujnika obrotów pompy wtryskowej i albo pada już elektronika pompy albo czujnik halla wewnątrz pompy.Do czyszczenia również egr i zawór nim sterujący.
  • Sklep ElwronSklep Elwron
  • Poziom 4  
    Witam niestety po wymianie czujnika walu korbowego nic nie dalo teraz pojawil sie czek auto nie ma pelnej mocy i kopci na czarno przy mocnym dodaniu gazu w serwisie Aso opel zaproponowali mi diagnoze za 200 zl mam dosyc jezdzenia od mechanika do mechanika moze wy macie jakis pomysl aby auto hulalo pozdrawiam
  • Pomocny post
    Poziom 25  
    Przecież Ci pisałem że to nic nie da.Brak mocy i kopcenie wskazuje na EGR lub turbinę,sprawdż czy wakum pompa działa poprawnie oraz przewody podciśnieniowe czy nie są popękane.Odnośnie gaśnięcia i tego błędu to naprawa pompy wtryskowej Cię nie ominie.
  • Poziom 4  
    Witam do pekniecia przewodow miales racje jeden padl z tad czek brak mocy teraz po wymianie przewodu jest ok ale nadal sie sie dusi dlawi zastanawiam sie nad jedna rzecza wymienialem tlumik koncowy mysle ze dali zly w dowodzie jest blad bo jest 55kw a ja mam zeczywiscie 82 kw 2.0 dtl moze za maly ma wylot z rury nie znam sie
  • Użytkownik usunął konto  
  • Pomocny post
    Poziom 25  
    Nie doszukuj się winy w tłumiku podjedż do kogoś na kompa i niech sprawdzi pompę najlepiej podczas jazdy.Dawkę paliwa podczas przyspieszania i czujnik obrotów pompy wtryskowej.
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 25  
    Widać że kolega boi się jak ognia zaczepiania pompy wtryskowej co jest praktycznie pewne że trzeba ją naprawić lub wymienić.
  • Poziom 4  
    Witam w serwisie Aso opel postanowili diagnoze wszystkie podcisnienia ok prawdopodobnie coś z pompą mechanik dal mi namiary do kolesia ktory naprawia pompy bez wyciagniecia bylem w szoku pare zloty mniej co sie okazalo pojechachalem kolesia wsiadl dodal gazu odrazu diagnoza sterownik pompy jakies przewody byly odizolowane ktore zrobily zwarcie w wiazce ktore uszkodzily niby sterownik? Pytacie jaki koszt 600zl nie wiem czy duzo czy malo odpiszczcie mialem dzisiaj samochod odebrac ale koles powiedzial ze rano mial problem z odpaleniem krecil krecil i zapalil szuka przyczyny cieply jest ok na sterownik daje gwarancje na pompe nie pompa chodzi nic w nie nie robil Auto nie dusi sie nie szarpie brawo
    Pytanie z drugiej beczki kupilem fotele skorzane komplet od opla astry g kombi wszystko mi pasuje oprucz siedziska kanapy tyl co mozna ztym zrobic dajcie pomysl aby bylo ok a posiadam asterke 5-drzwi hatchback dzieki pozdrawiam
  • Poziom 25  
    Prawdopodobnie jakaś nieszczelność układu,ta pompa jest bardzo wrażliwa nawet na małe ilości powietrza.Jeśli podnosił sterownik może być tam nieszczelność oraz powroty z wtryskiwaczy bo podłączone są pod zasilanie pompy w paliwo.
  • Poziom 4  
    Dzieki za pomoc a ogolnie duzo krzyknąl za robocizne 600 zl duzo ,mało? szuka jeszcze tej przyczyny z odpaleniem bo rano krecil i zakrecil za trzecim razem

    Dodano po 2 [minuty]:

    A z kanapą tylnią ktos sie orientuje jak tu dopasowac dzieki pozdrawiam
  • Poziom 25  
    Jeśli tylko przewody na zewnątrz pompy które idą do regulatora ciśnienia i przyspieszacza izolował to sporo krzykną.Często wymieniało się tranzystory w pompach VP44 i też trzeba było te przewody odczepiać i kosztowało to wszystko 350zł.Nie wiem jak w innych końcach polski.
  • Poziom 4  
    No i jeszcze sterownik pompy robil?