Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Projektor Infocus lp640 - Porysowane szkiełko polaryzacyjne

07 Lip 2017 18:36 1272 1
  • Poziom 2  
    Witam użytkowników,
    chciałbym uzyskać pomocy w sprawie określenia czy choćby nazwania takiej rzeczy: Projektor Infocus lp640 - Porysowane szkiełko polaryzacyjneIMG_201707...24_HDR.jpg Download (3.32 MB)
    Projektor Infocus lp640 - Porysowane szkiełko polaryzacyjneIMG_201707...236543.jpg Download (2.81 MB)

Sprawa wygląda tak, że znajomy dał mi projektor, tyle że w częściach
    Po złożeniu okazało się, że sprzęt nawet działa, jednak były widoczne smugi na obrazie, więc rozkręciłem i znalazłem podobny wzór smugi na tej szklanej płytce.
    Zabrałem się za czyszczenie, użyłem wilgotnej szmatki jednak ta narobiła więcej szkód bo chyba wilgoć zaczęła rozpuszczać polaryzację filtru (o ile to możliwe, nie znam się niestety na zasadzie działania tego typu szkla)

Jak widać na zdjęciu 2 zrobiło się wytarte pole bowiem wycierałem już zrezygnowany do mniej więcej jednej płaszczyzny bez smug (o dziwo na sucho reakcja nie zachodziła jedynie gdy szmatka była zwilżona, dziwnym jest też to, że czy robiłem ruchy poziome, pionowe czy nawet koliste to i tak kolejne smugi powstawały w jednej linii)
    Podłączyłem ale jako że jestem w fazie remontu salonu właśnie pod projektor i mam jeszcze żółta ścianę ciężko mi powiedzieć czy z kolorami jest wszystko w porządku, smugi tez jednak jakieś są tyle że inaczej porozkładane

Prosilbym o podpowiedź gdzie taka część można by dostać (o ile można)? Czy szybka ta jest wymagana? Chciałbym sprawdzić jak się u mnie sprawdzi projektor przed tym jak może kiedyś kupię coś na obecne czasy
  • Poziom 15