Witam!
1,9DCI120KM. Podczas jazdy zaświeciła się kontrolka ładowania. Napięcie na akumulatorze poniżej 12V (szybko przełączyłem radio - AVICA w tryb zegarów, jeden z nich pokazuje napięcie w instalacji) - brak ładowania. Zjechałem na parking (może z 2-3 km przejechałem w takim stanie), po otwarciu maski z lewej strony wydobywał się dym. Jeden z odbiorników napędu (sprężarka klimy, alternator, napinacz) jest zablokowany.
Auto zostawiłem na parkingu, 15km od domu.
Mój plan działania: przeciąć pasek wielorowkowy i wyjąć (wygląda na jeszcze cały), odpalić gablotę, dojechać do domu i oddać w ręce, które leczą.
Moje pytanie: czy pompa wody jest napędzana z tego obwodu czy też z paska rozrządu?
Chodzi o to czy przejadę te 15km (bez klimy, ładowania i wspomagania chyba dam radę, ale silnik bez odpowiedniego chłodzenia chyba nie...)
1,9DCI120KM. Podczas jazdy zaświeciła się kontrolka ładowania. Napięcie na akumulatorze poniżej 12V (szybko przełączyłem radio - AVICA w tryb zegarów, jeden z nich pokazuje napięcie w instalacji) - brak ładowania. Zjechałem na parking (może z 2-3 km przejechałem w takim stanie), po otwarciu maski z lewej strony wydobywał się dym. Jeden z odbiorników napędu (sprężarka klimy, alternator, napinacz) jest zablokowany.
Auto zostawiłem na parkingu, 15km od domu.
Mój plan działania: przeciąć pasek wielorowkowy i wyjąć (wygląda na jeszcze cały), odpalić gablotę, dojechać do domu i oddać w ręce, które leczą.
Moje pytanie: czy pompa wody jest napędzana z tego obwodu czy też z paska rozrządu?
Chodzi o to czy przejadę te 15km (bez klimy, ładowania i wspomagania chyba dam radę, ale silnik bez odpowiedniego chłodzenia chyba nie...)