Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Poszukiwanie dokumentacji API JAVA

markopololop 10 Lip 2017 16:53 708 5
  • #1 10 Lip 2017 16:53
    markopololop
    Poziom 19  

Witam,
    Jestem początkującym w javie. Poszukuję dokumentacji do API JAVA coś podobnego jak MSDN dla C#. Tam po prostu wpisuje problem dodaję napis MSDN w google i od razu dostaję wynik opisu całej klasy wraz z przykładem. Gdzie jest coś podobnego do java ?
    Pozdrawiam

0 5
  • #2 10 Lip 2017 16:58
    JacekCz
    Poziom 36  

To znasz? Zakładam, ze wiesz, "zwykła Java" to SE *)

http://docs.oracle.com/javase/8/

Może trochę inaczej jest z informacją towarzyszącą, komentarzami, linkami do forum (jak msdn) itd...

*) W jakich obszarach javy się poruszasz?

0
  • #3 10 Lip 2017 17:05
    markopololop
    Poziom 19  

Generalnie to chcę napisać na początku prosty graficzny interfejs z komunikacją po porcie szeregowym. I o ile w MSDN to wpisuję "serial port" i mam gotowy opis klasy i przykłady to w java jestem zagubiony. Coś niby wyskakuje w google ale nie wiem co do czego ;(
    Nie mogę się zorientować czy obsługa portu szeregowego jest wbudowana i javę czy trzeba szukać jakichś dodatkowych bibliotek ?

Pozdrawiam

0
  • #4 10 Lip 2017 17:17
    JacekCz
    Poziom 36  

markopololop napisał:

Nie mogę się zorientować czy obsługa portu szeregowego jest wbudowana i javę czy trzeba szukać jakichś dodatkowych bibliotek ?

Na tak zadane pytanie powiem, że w SDK nie ma dobrej (np przenośnej na wszystkie systemy) obsługi portu szeregowego.

Oglądałem pewne projekty, gdy dochodzili do ambitniejszej (tzn normalnej, z przerwaniami, oczekiwaniem itd) używane były extra biblioteki. osobiście nie polecę jakiejś konkretnej.

Masz jakiegoś linka (bez mojej oceny)
    https://en.wikibooks.org/wiki/Serial_Programming/Serial_Java

0
  • #5 10 Lip 2017 17:37
    markopololop
    Poziom 19