Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

briggs stratton 12hp - regulator obrotów

10 Lip 2017 19:14 8433 4
  • Poziom 9  
    Witam
    Posiadam traktorek firmy Noma - chyba prawidłowa nazwa, ale wyposażony jest on w silnik Briggs and Stratton 12HP rok 01, z tego co się orientuję po symbolach na tabliczce. Problem polega na tym, ze jak chcę zwiększyć obroty, zalewam chyba gaźnik, bo silnik gaśnie, przy tym dużo pali. Gdy chcę zwiększyć obroty przesuwam wajchę do góry, ale działa jakby odwrotnie, obroty zamiast rosnąć spadają, natomiast na dole, gdy obroty powinny być wolne, są one wysokie. Nie jestem pewien, czy wszystkie cięgna są założone tak jak powinny być, bo ktoś już przy tej maszynce dłubał. Jak mogę ustawić obroty, aby traktorek poprawnie reagował na gaz?
    briggs stratton 12hp - regulator obrotów
    briggs stratton 12hp - regulator obrotów briggs stratton 12hp - regulator obrotów [/img]
  • Poziom 30  
    Na początek porządne czyszczenie i regulacja gaźnika oraz sprawdzić świecę.
  • Poziom 11  
    Skoro twierdzisz że przy zwiększeniu obrotów silnik się zalewa, sprawdź czystość filtra powietrza. Zapal bez filtra i zobacz czy jest zmiana.
  • Poziom 9  
    Świeca nóweczka, dopiero co kupiona. Gaźnik przeczyściłem, przedmuchałem. Gdy próbuję odpalić, widzę, że zalewa świecę ( gdy ją odkręcam po takim zabiegu jest wilgotna), a ponadto część paliwa dostaje się do filtra powietrza - widziałem jak ściągnąłem filtr powietrza, że na dole w okolicy zasysania- jest wilgotno od paliwa. Patrzałem, czy to nie wina pływaka, ale poprzednio jak źle złożyłem gaźnik, to paliwo leciało przez wydech, a teraz jest cały czas tam, gdzie powinno.
    Czy w przypadku, gdy włączę obroty na "żółwia" pierwszy motylek przepustnicy powinien być zamknięty ??? Bo widzę, że do końca nie jest. Ma on przewiercone dziurki, więc nawet po zamknięciu nie powinien zgasnąć. Obecnie praktycznie brak różnicy pomiędzy obrotami wolniejszymi a przyspieszonymi, no i pali jak mały czołg 100/100 :). Próbowałem raz jeszcze wyregulować linkę do gazu, ale efekt znikomy.
  • Poziom 30  
    Właśnie robiłem podkaszarkę z identycznymi objawami i tam winne było połączenie króćca z cylindrem, przez co łapał lewe powietrze. Jeszcze raz wszystko sprawdzić.