Sterownik ma utrzymywać stałe obroty silnika spalinowego diesla sterowanego dawką paliwa w pompie wtryskowej ( ciagnik sadowniczy kubta 7540n)
Założenia sterownika są takie:
Zasilanie 12V instalacja samochodowa
Warunki pracy jak w samochodzie w komorze silnika.
odczytuje impulsy z wału zakres od 40Hz do 100Hz dla 40Hz to jakieś 1000obr/min
Możliwość przełączenia na zakresów 20Hz do 50Hz , 10Hz -25Hz
na ich podstawie porusza np. Link sterując dawką paliwa pompy wtryskowej
Sterowanie 2 przyciski
Dokładnie tak jak w tempomacie auta: przycisk + zapamiętuje aktualne obroty przy nie pracującym , a przy pracującym każde następne przyciśnięcie zwiększa o 50obr/min, przycisk – przy nie pracującym powraca do ostatnio używanych a przy pracującym zmniejsza o 50obr/min
Piny:
Sygnał +12V podany gotowe do pracy urządzenie
sygnał +12V gdy obecny urządzenie gotowe do pracy gdy rozłączone wyłącza( czujnik na sprzegla)
sygnał –12V poprzez żarówki stopu gdy obecny urządzenie gotowe do pracy gdy zniknie pojawi się +12V rozłącza pracę
Cały problem polega ze bezwładność obrotów jest bardzo mała i musi to być mądrze napisane
Warunki pracy jak w samochodzie w komorze silnika.
Potrzebuje jedna, a po testach drugą sztukę.
Chcę jak najtańszym kosztem wykonać to urządzenie.-100-300zł
Czas realizacji + - miesiąc.
Kontakt PW
Założenia sterownika są takie:
Zasilanie 12V instalacja samochodowa
Warunki pracy jak w samochodzie w komorze silnika.
odczytuje impulsy z wału zakres od 40Hz do 100Hz dla 40Hz to jakieś 1000obr/min
Możliwość przełączenia na zakresów 20Hz do 50Hz , 10Hz -25Hz
na ich podstawie porusza np. Link sterując dawką paliwa pompy wtryskowej
Sterowanie 2 przyciski
Dokładnie tak jak w tempomacie auta: przycisk + zapamiętuje aktualne obroty przy nie pracującym , a przy pracującym każde następne przyciśnięcie zwiększa o 50obr/min, przycisk – przy nie pracującym powraca do ostatnio używanych a przy pracującym zmniejsza o 50obr/min
Piny:
Sygnał +12V podany gotowe do pracy urządzenie
sygnał +12V gdy obecny urządzenie gotowe do pracy gdy rozłączone wyłącza( czujnik na sprzegla)
sygnał –12V poprzez żarówki stopu gdy obecny urządzenie gotowe do pracy gdy zniknie pojawi się +12V rozłącza pracę
Cały problem polega ze bezwładność obrotów jest bardzo mała i musi to być mądrze napisane
Warunki pracy jak w samochodzie w komorze silnika.
Potrzebuje jedna, a po testach drugą sztukę.
Chcę jak najtańszym kosztem wykonać to urządzenie.-100-300zł
Czas realizacji + - miesiąc.
Kontakt PW