Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Re: Czarny ekran podczas startu komputera

11 Lip 2017 11:45 597 12
  • Poziom 5  
    Cześć, na wstępie dodam że jestem zielony. Otóż mój problem polega na tym że gdy włączę komputer słyszę start dysku, wentylatory pracują na karcie graficznej oraz na procesorze. Na monitorze mam cały czas brak sygnału. A w komputerze słychać tak jakby komputer cały czas uruchamiał się ponownie (wentylatory przyspieszają). Jest to mój nowy komputer bez żadnego systemu. Nie mógł wczytać wcześniej systemu z USB więc przywróciłem BIOS do ustawień fabrycznych. Po tym komputer zaczął się tak zachowywać.

Moje podzespoły:
    Karta graficzna: GTX 1050 TI
    Procesor: AMD FX 8300
    Zasilacz: 500W
    Płyta główna: GIGABYTE 78LMT-S2
    Jeśli coś będzie jeszcze potrzebne pytajcie
  • Pomocny post
    Poziom 38  
    Witam,
    Wyglada ze zle inicjalizuje karte graficzna, sprawdz:
    - po pierwsze czy masz dobrze podlaczony monitor, zakladam ze skoro to nowy komputer to podzespoly sa sprawne.
    - sam go skladales czy kupiony? wszystko poprawnie zmontowane?
    - czy karta wymaga dodatkowego wlasnego zasilania - podlaczyles?
    - wyjmij tego GTX'a i uruchom na zintegrowanej, jezeli ruszy ustaw w biosie odpowiednia kolejnosc kart przy bootowaniu, sadze ze wlasnie teraz masz domyslnie karte zintegrowana jako glowna.
    Pozdrawiam
  • Poziom 5  
    viayner napisał:
    - po pierwsze czy masz dobrze podlaczony monitor, zakladam ze skoro to nowy komputer to podzespoly sa sprawne.

Tak, wszystko dobrze podpięte

viayner napisał:
    - sam go skladales czy kupiony? wszystko poprawnie zmontowane?

Kupiony

viayner napisał:
    - czy karta wymaga dodatkowego wlasnego zasilania - podlaczyles?

Nie, nie wymaga

Wcześniej wszystko chodziło, ale po przywróceniu ustawień domyślnych już nie.