Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dell Precision M6700 - Zawiesza się po uspieniu

11 Lip 2017 11:51 1293 2
  • Poziom 17  
    Witam,
    Ostatnio kupiłem laptop poleasingowy Dell Precision M6700 z Windowsem 7 pro. Jest z nim następujący problem: wszystko działa OK aż do momentu wejścia komputera w stan uśpienia (dłuższe nieużywanie lub zamknięcie pokrywy). Po zamknięciu pokrywy i ponownym otwarciu pokrywy pojawia się ekran logowania, natomiast nie działa klawiatura ani nie rusza się kursor myszy - nie da się komputera obudzić, zostaje zawieszony. Trzeba go wyłączyć przytrzymując dłużej przycisk zasilania. Drugi przypadek - po przejściu w stan wstrzymania po długim okresie nieaktywności (gdy pulsuje dioda w przycisku zasilania) naciśnięcie tego przycisku powoduje pojawienie się ekranu logowania, kursor w polu wprowadzania miga, natomiast próba wpisania hasła kończy się zawieszeniem komputera - naciśnięcie przycisku na klawiaturze powoduje, że kursor przestaje mrugać, kursor myszy się zawiesza i znowu komputer trzeba wyłączać "na chama" przytrzymując przycisk zasilania.
    Czy może macie jakieś sugestie, co może być powodem takiego zachowania komputera? Co sprawdzić? Jak zdiagnozować, czy to problem sprzętowy, czy software?
    Na komputer mam gwarancję, tak że jeśli tego nie da się poprawić to mogę spróbować go oddać. Ale generalnie wolałbym go zostawić.
    Zrobiłem upgrade BIOS-u do najnowszej wersji (A18), nie pomogło.
    Specyfikacja sprzętu: Dell Precision M6700, Intel i7-3740QM, chipset Mobile Intel® QM67 Express, 8GB RAM, grafika AMD FirePro M6000 Mobility Pro, dwa dyski twarde - jeden SSD 120GB Silicon Power S55, drugi 1TB WD10JPVX.
  • Spec od komputerów
    musculus napisał:
    Czy może macie jakieś sugestie, co może być powodem takiego zachowania komputera? Co sprawdzić? Jak zdiagnozować, czy to problem sprzętowy, czy software?



    To częsty problem w dellach, te typy tak mają, miałem to samo w e6320, nawet sam dell nie był w stanie tego rozwiązać. Jeśli to dla Ciebie duży problem - oddaj laptop i kup coś innego.
  • Poziom 17  
    Problem rozwiązany - pomogło zainstalowanie sterowników chipsetu ze strony Della.
    Pozdrawiam i zamykam temat.