Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

New Holland TM 150 - brak jazdy do przodu i do tyłu

Tesarek 20 Sep 2018 07:40 14766 51
  • #31
    User removed account
    Level 1  
  • #32
    gkawon21
    Level 9  
    Kolego cyc kalibracje robiłem parę dni temu. Żadnego błędu nie było. Dodam tylko że rozłącza skrzynie jak silnik jest dobrze rozgrzany po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu. Jeśli ciągnik mi nie zgaśnie to mogę cały dzień nim pracować i wszystko jest ok. Dopiero po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu zachowuje się jak na filmiku. Kolego Walker będę próbował wszystko posprawdzać tak jak pisałeś. Co do kodu błędu skrzyni to proszę zdjNew Holland TM 150 - brak jazdy do przodu i do tyłu
  • #33
    User removed account
    Level 1  
  • #34
    ccyycc
    Level 10  
    sprawdz jeszcze te grube kostki pod podłogą kabiny - rozepnij przedmuchaj posmaruj.
  • #35
    AGRISupport
    Level 10  
    kod blędu F11 który pojawia sie na filmie jest od potencjometru pedału sprzęgła
  • #36
    Pomiec 06
    Level 6  
    Witam miałem podobny problem z moim M skrzynia range comand wyskakiwało mi mnóstwo błędów skrzyni napędu PTO głównie zwarcia do masy rozłączało skrzyni czasem jeździł traktor czasem kompletnie nic pomocy nie uzyskałem na forach jako takiej, więc rozebrałem wiązkę instalacji skrzyni aby ją odbudować co się okazało oprócz kilku przetartych przewodów była urwana masa na samym końcu co powodowało wszystkie kłopoty więc zaczynajcie naprawę od przeglądu instalacji potem cewki i potencjometry powodzenia może pomogłem.
  • #37
    patrys3007
    Level 8  
    Witam. Mam problem z nowo zakupionym nh tm 165 skrzynia to jest ta automatyczna od 1 do 18 mianowicie zauważyłam ze jak chce ruszyc do przodu i puszczam pomalu sprzeglo to on tak jakby chcial ruszyc do tyłu jakby sie napioł i potem rusza do przodu jakiem maga byc przyczyny a jak wezme rewers do tylu ruszy normalnie ale nieraz slychac takie pukniecie jakby przucil sie na wsteczny podczas puszczania sprzegla.
  • #38
    User removed account
    Level 1  
  • #39
    patrys3007
    Level 8  
    Ok bede walczyl z nim bo brak mu wlasciciela a powiedzcie mi od czego sa elektrozawory z prawej strony za zbiornikiem paliwa i u gory na skrzyni. I jak sie kasuje bledy z niego bo wiem ja je zobaczyc a niewiem jak je skasowac

    Dodano po 3 [minuty]:

    A i wszystkie bledy znalazlem i odczytalem je ale niemoge odczytac jednego z trybem E05 jak by ktos mi go podal bede wdzieczny
  • #40
    patrys3007
    Level 8  
    Witam potrzebuje pomocy czy wie ktos jak sie kasuje bledy w nh tm 165 i jak sie kalibruje skrzynie 18×6
  • #41
    User removed account
    Level 1  
  • #42
    patrys3007
    Level 8  
    Ok dzieki poszukam kalibracji. A jaka przyczyna moze byc ze pika mi w kabinie ze silnik ma wyoka temperature a w rzeczywistości nie grzeje sie czujnik jest jeden wymienilem ale na jakis zamiennik z agromy ale niby po numerach pasuje ale jest jeszcze gorzej nawet na wolnych obrotach pika wyswietlacz jest elektoniczy w tym by byla wina czy w kablu.

    Dodano po 43 [minuty]:

    A i jeszcze jedno jak to jest z miekkim przodem bo mi cos niedziala i silownik puszcza olej niewiem czemu czy za duze cisnienie idzie na przod a idzie jakos skalibrowac poziom miekkiego przodu bo moze on mysli ze jest nizej i daje caly czas olej i dlatego silownik puszcza prosze o pomoc
  • #43
    User removed account
    Level 1  
  • #44
    patrys3007
    Level 8  
    Ale jak sa dwa ja mam jeden kolo termostatow znaczy os nie opada tylko jest calkiem u gory no i widac jak olej kapie z silownika a jak idzie skalibrowac os bo nawet jak klikne klawiszem zeby os opadla to nie reaguje

    Dodano po 7 [minuty]:

    Dodam ze wisko mam zwykle dlatego mam jeden czujnik niemam elektrycznego

    Dodano po 19 [godziny] 55 [minuty]:

    i co do amortyzacji jak klikne przelacznik w kabinie od osi to ona nie opadnie a na przelaczniku dioda sie swieci i druga sprawa jak sie ma z recznym hamulcem gdy zaciagne reczny to na pulpicie mruga mi kontrolka recznego tak powinno byc czy powinna sie palic?? bo jak jezdzilem innymi ciagnikami typu nh t6050, t7210 i innymi to sie pali
  • #45
    bar_ek
    Level 10  
    Witam. Mam również problem ze skrzynia Range Command w modelu T6070 RC. Piersza nieprawidłowość polega na tym, że gdy zostawimy ciagnik z rewersem w pozycji N opuscimy hamulec postojowy i wstaniemy z fotela zaczyna ciagnikiem szarpac do przodu, gdy usiadziemy lub zaciagniemy hamulec postojowy zeby zniknela kontrolka ciagnik sie uspokaja. Drugi problem to taki, że na zimnym silniku wyskakuje skrzynia po wlaczeniu rewersu glownie do tylu choć do przodu te sie zdarza. Jak sie rozgrzeje mozna normalnie pracowac. Skrzynia kalibrowana kilkukrotnie ostatnio po calym dniu pracy z siewnikiem. Ogólnie wszystko co opisalem widoczne na filmie. Serwis podpiał komputer i twierdza ze nie ma bledow i nie wiedza co z tym zrobić. Co moze byc przyczyną? Dziekuje za pomoc i udzial w dyskusji.

    https://www.youtube.com/watch?v=6CAKYih9818&feature=share
  • #46
    AGRISupport
    Level 10  
    trzeba sprawdzić jakie jest wypełnienie sygnału na cewkach w momencie kiedy mają miejsce te anomalia
  • #47
    bar_ek
    Level 10  
    Witam. Co do szarpania ciagnikiem po wstaniu z fotela problemem okazala sie zmiazdzona wiazka pod fotelem. Co do wyskakujacych biegów problem wyglada inaczej niz opisywalem. Na plaskim terenie ciagnik jezdzi bez problemu czy to zimny czy rozgrzany. Jednak jak stoi z górki nie idzie wbic jazdy do tylu z kolei jak pod górkę to wyskakuje jazda do przodu choć rzadziej niz do tylu. Dzisiaj dolalismy oleju do skrzyni jest 1cm od max i problem nadal wystepuje. Olej w skrzyni wymieniany ok 800mth filtr oleju ok 200mth temu. Czy cos da wymiana oleju i filtrów? Czy problemem jest cos innego?
  • #48
    patrys3007
    Level 8  
    Witam wiem ze to nie tu ale chodzi o tm-a jak zaciagne reczny to slychac jakis przerywacz czy cos i mruga kontrolka recznego hamulca i do tego niemam swiatel awaryjnych kieunki sa tylko w ciagniku ale niepokazuje mi ich na kokpicie i we wtyczce od swiatel tez niema kierunkow mam tylko postuj i hamulec prosze o pomoc bo niewiem co moze byc
  • #49
    Tomasz8111
    Level 2  
    witam mam new holland tm 150 18x6 i mam problem z kalibracjia skrzyni ponieważ jak zaczynam to wyzuca blad F70 czy może mial ktoś taka usterke
  • #50
    eksploatacja
    Level 18  
    Uszkodzony czujnik tlumika drgań skrętnych w kole zamachowym.Po lewej stronie obudowy kola zamachowego.Wykręcić zobaczyc czy nie nałapal opilków metalu.Poprzez otwór po nim wolno kręcąc wałem silnika policzyc metlowe palce przesuwające sie przed otworem.
    Przełaczyć skrzynie w tryb automatyczny i sprawdzić czy przełącza z biegu 6 na 7 i z 7 na 6. I analogicznie z 12 na 13.
  • #51
    Tomasz8111
    Level 2  
    Tryb auto nie działa a ten czujnik jest na łączeniu silnika i skrzyni

    Dodano po 34 [sekundy]:

    Tryb auto nie działa a ten czujnik jest na łączeniu silnika i skrzyni
  • #52
    eksploatacja
    Level 18  
    Tomasz8111 wrote:
    a ten czujnik jest na łączeniu silnika i skrzyni


    O kur.a ! To obudowa sprzęgła nie jest na łączeniu silnika ze skrzynią biegów? To co tam masz w swojej maszynie,dyferencjał?