Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

New Holland TM 150 - brak jazdy do przodu i do tyłu

Tesarek 20 Wrz 2018 07:40 5670 47
  • #31
    wal-ker
    Poziom 32  
    No to gdzie do q...nędzy jest ten błąd E 01 ? Błąd F 11 to za niskie napięcie z potencjometru pedału sprzęgła.Może wcale nie ma na nim zasilania a co za tym idzie może nie byc zasilania i na innych czujnikach.Sprawdzic czy jest zasilanie,zmierzyc opornosc potencjometru powino byc od 0,9 k ohma w jednym połozeniu i do 3,7k ohma w drugim.Podłaczyc na próbe zasilanie z bateri płaskiej 4,5 V.Albo wejsc menu H i wybrac H9 i przetestowac potencometr.Powinno pokazywac od 91 do 26 płynnie po kolei.
    Masz w tym ciągniku czujnik momentu obrotowego przy tłumiku drgan skrętnych?
  • Sklep HeluKabel
  • #32
    gkawon21
    Poziom 2  
    Kolego cyc kalibracje robiłem parę dni temu. Żadnego błędu nie było. Dodam tylko że rozłącza skrzynie jak silnik jest dobrze rozgrzany po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu. Jeśli ciągnik mi nie zgaśnie to mogę cały dzień nim pracować i wszystko jest ok. Dopiero po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu zachowuje się jak na filmiku. Kolego Walker będę próbował wszystko posprawdzać tak jak pisałeś. Co do kodu błędu skrzyni to proszę zdjNew Holland TM 150 - brak jazdy do przodu i do tyłu
  • #33
    wal-ker
    Poziom 32  
    Sprawdz no te napiecie na potencjometrze.Chyba nie ma takiego błędu w tych ciągnikach. A jak błąd jest zpoza spisu to albo uwalony sterownik albo brak jakiegoś napięcia.
    Serwisówka wspomina jeszcze żeby wtedy wgrywac nowego softa ale nie wiem czy ktoś to zrobi w PL.
  • #34
    ccyycc
    Poziom 9  
    sprawdz jeszcze te grube kostki pod podłogą kabiny - rozepnij przedmuchaj posmaruj.
  • Sklep HeluKabel
  • #35
    AGRISupport
    Poziom 8  
    kod blędu F11 który pojawia sie na filmie jest od potencjometru pedału sprzęgła
  • #36
    Pomiec 06
    Poziom 5  
    Witam miałem podobny problem z moim M skrzynia range comand wyskakiwało mi mnóstwo błędów skrzyni napędu PTO głównie zwarcia do masy rozłączało skrzyni czasem jeździł traktor czasem kompletnie nic pomocy nie uzyskałem na forach jako takiej, więc rozebrałem wiązkę instalacji skrzyni aby ją odbudować co się okazało oprócz kilku przetartych przewodów była urwana masa na samym końcu co powodowało wszystkie kłopoty więc zaczynajcie naprawę od przeglądu instalacji potem cewki i potencjometry powodzenia może pomogłem.
  • #37
    patrys3007
    Poziom 4  
    Witam. Mam problem z nowo zakupionym nh tm 165 skrzynia to jest ta automatyczna od 1 do 18 mianowicie zauważyłam ze jak chce ruszyc do przodu i puszczam pomalu sprzeglo to on tak jakby chcial ruszyc do tyłu jakby sie napioł i potem rusza do przodu jakiem maga byc przyczyny a jak wezme rewers do tylu ruszy normalnie ale nieraz slychac takie pukniecie jakby przucil sie na wsteczny podczas puszczania sprzegla.
  • #38
    wal-ker
    Poziom 32  
    Podłączyć do elektrozaworu rewersu mikrożarowke i zobaczyc czy nie swieci podczas ruszania.
    Jeżeli nie swieci,to trzeba by zmierzyc cisnienie na porcie rewersu,czy sie przypadkiem nie pokazuje w momencie ruszania do przodu.Jesli tak to gdzies jest przeciek wewnetrznu na bloku elektrozaworow.
  • #39
    patrys3007
    Poziom 4  
    Ok bede walczyl z nim bo brak mu wlasciciela a powiedzcie mi od czego sa elektrozawory z prawej strony za zbiornikiem paliwa i u gory na skrzyni. I jak sie kasuje bledy z niego bo wiem ja je zobaczyc a niewiem jak je skasowac

    Dodano po 3 [minuty]:

    A i wszystkie bledy znalazlem i odczytalem je ale niemoge odczytac jednego z trybem E05 jak by ktos mi go podal bede wdzieczny
  • #40
    patrys3007
    Poziom 4  
    Witam potrzebuje pomocy czy wie ktos jak sie kasuje bledy w nh tm 165 i jak sie kalibruje skrzynie 18×6
  • #41
    wal-ker
    Poziom 32  
    Żeby skasować to jak odczytujesz bledy i masz jakiś na wyswietlaczu to naciskasz i trzymasz przycisk z ósemką i strzalką w góre 8 sek.(aż nie zapiszczy sygnął.)
    Kalibracja to była już tu podawana kilka razy.
  • #42
    patrys3007
    Poziom 4  
    Ok dzieki poszukam kalibracji. A jaka przyczyna moze byc ze pika mi w kabinie ze silnik ma wyoka temperature a w rzeczywistości nie grzeje sie czujnik jest jeden wymienilem ale na jakis zamiennik z agromy ale niby po numerach pasuje ale jest jeszcze gorzej nawet na wolnych obrotach pika wyswietlacz jest elektoniczy w tym by byla wina czy w kablu.

    Dodano po 43 [minuty]:

    A i jeszcze jedno jak to jest z miekkim przodem bo mi cos niedziala i silownik puszcza olej niewiem czemu czy za duze cisnienie idzie na przod a idzie jakos skalibrowac poziom miekkiego przodu bo moze on mysli ze jest nizej i daje caly czas olej i dlatego silownik puszcza prosze o pomoc
  • #43
    wal-ker
    Poziom 32  
    czujniki są dwa.
    Co znaczy siłownik puszcza? Ciagnik opada na oś?
    Skalibrowac najpierw zawieszenie.Błędów od osi nie ma?
  • #44
    patrys3007
    Poziom 4  
    Ale jak sa dwa ja mam jeden kolo termostatow znaczy os nie opada tylko jest calkiem u gory no i widac jak olej kapie z silownika a jak idzie skalibrowac os bo nawet jak klikne klawiszem zeby os opadla to nie reaguje

    Dodano po 7 [minuty]:

    Dodam ze wisko mam zwykle dlatego mam jeden czujnik niemam elektrycznego

    Dodano po 19 [godziny] 55 [minuty]:

    i co do amortyzacji jak klikne przelacznik w kabinie od osi to ona nie opadnie a na przelaczniku dioda sie swieci i druga sprawa jak sie ma z recznym hamulcem gdy zaciagne reczny to na pulpicie mruga mi kontrolka recznego tak powinno byc czy powinna sie palic?? bo jak jezdzilem innymi ciagnikami typu nh t6050, t7210 i innymi to sie pali
  • #45
    bar_ek
    Poziom 2  
    Witam. Mam również problem ze skrzynia Range Command w modelu T6070 RC. Piersza nieprawidłowość polega na tym, że gdy zostawimy ciagnik z rewersem w pozycji N opuscimy hamulec postojowy i wstaniemy z fotela zaczyna ciagnikiem szarpac do przodu, gdy usiadziemy lub zaciagniemy hamulec postojowy zeby zniknela kontrolka ciagnik sie uspokaja. Drugi problem to taki, że na zimnym silniku wyskakuje skrzynia po wlaczeniu rewersu glownie do tylu choć do przodu te sie zdarza. Jak sie rozgrzeje mozna normalnie pracowac. Skrzynia kalibrowana kilkukrotnie ostatnio po calym dniu pracy z siewnikiem. Ogólnie wszystko co opisalem widoczne na filmie. Serwis podpiał komputer i twierdza ze nie ma bledow i nie wiedza co z tym zrobić. Co moze byc przyczyną? Dziekuje za pomoc i udzial w dyskusji.

    https://www.youtube.com/watch?v=6CAKYih9818&feature=share
  • #46
    AGRISupport
    Poziom 8  
    trzeba sprawdzić jakie jest wypełnienie sygnału na cewkach w momencie kiedy mają miejsce te anomalia
  • #47
    bar_ek
    Poziom 2  
    Witam. Co do szarpania ciagnikiem po wstaniu z fotela problemem okazala sie zmiazdzona wiazka pod fotelem. Co do wyskakujacych biegów problem wyglada inaczej niz opisywalem. Na plaskim terenie ciagnik jezdzi bez problemu czy to zimny czy rozgrzany. Jednak jak stoi z górki nie idzie wbic jazdy do tylu z kolei jak pod górkę to wyskakuje jazda do przodu choć rzadziej niz do tylu. Dzisiaj dolalismy oleju do skrzyni jest 1cm od max i problem nadal wystepuje. Olej w skrzyni wymieniany ok 800mth filtr oleju ok 200mth temu. Czy cos da wymiana oleju i filtrów? Czy problemem jest cos innego?
  • #48
    patrys3007
    Poziom 4  
    Witam wiem ze to nie tu ale chodzi o tm-a jak zaciagne reczny to slychac jakis przerywacz czy cos i mruga kontrolka recznego hamulca i do tego niemam swiatel awaryjnych kieunki sa tylko w ciagniku ale niepokazuje mi ich na kokpicie i we wtyczce od swiatel tez niema kierunkow mam tylko postuj i hamulec prosze o pomoc bo niewiem co moze byc