Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

AUDI A 4 2006r B7 - serwis olejowy

spajker 12 Jul 2017 21:29 2151 12
  • #1
    spajker
    Level 11  
    Witam mam problem z ustawieniem serwisu olejowego. Niby bardzo proste , a jednak u mnie na fisie po przejechaniu 500 km pojawia się ze 1000 km i 365 dni do serwisu , a powinno być 10 tyś lub 15 tyś .Jak to ustawić? Może coś źle robię , próbowałem VAG-iem i ręcznie , zawsze fis pokazuje 1000 km .Co jest nie tak?
  • #2
    spinacz
    Level 41  
    Kasowanie inspekcji serwisowej odbywa się następująco:
    1. Wcisnąć i przytrzymać przycisk X,
    2. Włączyć zapłon,
    3. Zwolnić przycisk X,
    4. W polu wyświetlacza licznika okresowego pojawia się
    napis "SERVICE!" lub "SERVICE IN xxxx KM",
    5. Wcisnąć przycisk Y i trzymać aż napis zniknie i pojawi
    się nowy okres serwisowy lub napis SERVICE
    7. Wyłączyć zapłon.
    AUDI A 4 2006r B7 - serwis olejowy
  • #3
    spajker
    Level 11  
    no tak zgadza sie i po przejechaniu 500kmj na fisie pokazuje 1000km i 365 dni czyli przejade 1000 zamiast 10tys i pisze service
  • #5
    spajker
    Level 11  
    Mam Vcds i vas5054a i ani jednym ani drugim nie da się to wyglada tak ze programuje według instrukcji i wyglada ze jest dobrze zapisuje a fis ma kreski po przejechaniu 500 km wyskakuje 1000 i 365 dni do serwisu a ustawione mam na 15 tys dziwne to jest
  • #7
    spajker
    Level 11  
    robilem i z reki i w vcds i vas5054a i nic nie daje bardzo dziwne to jest
  • #9
    spajker
    Level 11  
    To jak to wgrac czym? i skad wziasc wsad do licznika
  • #10
    eurotips
    Level 38  
    no DPF
    no EGR
    no SWIRL
    no Lamda
    no AdBlue
    no 600kkm
    to przecież "standard" i nie ma co się dziwić że takie jaja się dzieją.
    Obstawiam że wgranie samego wsadu nic nie zmieni, trzeba przywrócić oryginalne oprogramowanie.
    Sam tego nie zrobisz, parę stówek to kosztuje więc wybór należy do ciebie.
    Kto wie jakie jeszcze niespodzianki odkryjesz, podejrzewam że to dopiero początek przygód.
  • #11
    spajker
    Level 11  
    Właśnie w tym problem ze zanim wgrałem chip to tez nie szło ustawić tego po wgraniu to samo No nic muszę to olać najwyżej co 1000 km będę kasować myślałem ze może ktoś coś wie dziękuje za wszystkie odpowiedzi
  • #12
    spinacz
    Level 41  
    eurotips wrote:
    no DPF
    no EGR
    no SWIRL
    no Lamda
    no AdBlue
    no 600kkm
    to przecież "standard" i nie ma co się dziwić że takie jaja się dzieją.
    Obstawiam że wgranie samego wsadu nic nie zmieni, trzeba przywrócić oryginalne oprogramowanie.
    Sam tego nie zrobisz, parę stówek to kosztuje więc wybór należy do ciebie.
    Kto wie jakie jeszcze niespodzianki odkryjesz, podejrzewam że to dopiero początek przygód.

    Kolego a co to ma do inspekcji w zegarach ?
  • #13
    Jarzabek666
    Level 36  
    Nie wiem jak w VAG-u ale w VAS-e koduje się jakość oleju terminy przeglądów/wymiany może ktoś tam grzebał i źle ustawił dlatego źle resetuje.