Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Peugeot speedfight - wymiary mocowania silnika, różnice między AC a LC

rsv6 14 Jul 2017 15:32 1605 15
  • #1
    rsv6
    Level 5  
    Witam
    Interesują mnie wymiary mocowania silnika peugeot speedfight, oraz informacja dlaczego LC jest mocniejszy od AC

    Dodano po 18 [godziny] 9 [minuty]:

    Jest mi ktoś w stanie podać ten wymiar?
    Kamery 3D Time of Flight - zastosowania w przemyśle. Darmowe szkolenie 16.12.2021r. g. 10.00 Zarejestruj się
  • Helpful post
    #2
    paweld69
    Level 28  
    Wymiary silników AC i LC są takie same. Silniki są stosowane zamiennie w tą samą ramę. Silnik LC nie zawsze jest mocniejszy od AC bywa wręcz przeciwnie np.pojazdy typu mofa produkowane na rynek niemiecki. Wszystko zależy od modelu pojazdu, kraju do którego jest produkowany, silnika ( który rózni się wykonaniem cylindra). Odnośnie wymiarów proszę o rysunek lub foto z zaznaczeniem o które wymiary chodzi oraz o wersję silnika speedfighta.
  • #3
    rsv6
    Level 5  
    Silnik speedfight 2 euro 2. Chodzi mi o wymiar rozstawu przednich łap silnika. Do czego służy czarny dekielek zamiast pompki oleju z dwoma wężykami w tej wersji?? Czy jeśli bym nie miał pompki do tego silnika mógłbym zrobić zwykłą mieszankę w jednym baku z olejem??
  • #4
    BANANvanDYK
    Level 39  
    Chodzi o element który jest zamontowany w miejscu kompresora powietrza w silniku TSDI? To jest pompka powietrza dodatkowego do układu wydechowego (dopalanie niespalonych węglowodorów). Ten silnik ma elektryczną pompkę oleju, więc albo przeróbka instalacji elektrycznej albo robienie mieszanki co przy źle wyregulowanym gaźniku może doprowadzić do zatarcia.
  • #5
    paweld69
    Level 28  
    Czarny dekielek to zaślepka po sprężarce powietrza (do dopalania spalin w tłumiku w wersji gaźnik, lub do wtrysku w wersji JET).. Stosowane dozowniki w speedfightcie to: zwykły mechaniczny z linką sterowaną z gazu napędzany z wału, lub elektryczny sterowany modułem. We wszystkich wersjach można robić mieszankę w baku
  • #6
    rsv6
    Level 5  
    BANANvanDYK wrote:
    Chodzi o element który jest zamontowany w miejscu kompresora powietrza w silniku TSDI? To jest pompka powietrza dodatkowego do układu wydechowego (dopalanie niespalonych węglowodorów). Ten silnik ma elektryczną pompkę oleju, więc albo przeróbka instalacji elektrycznej albo robienie mieszanki co przy źle wyregulowanym gaźniku może doprowadzić do zatarcia.


    Tak jest tam ta pompa?? jak ona jest podłączona dwoma węzami do wydechu bo nie potrafię sobie tego wyobrazić dlaczego są dwie rurki. Czy jeżeli mam sportowy wydech mam zatkać te dwie rurki czy co?? Bo z tych rurek bije ciśnienie..

    Jak mogę zatrzeć silnik przy źle wyregulowanym gaźniku skoro olej będzie zmieszany z paliwem??

    Czy nada się moduł sterujący pompką oleju od speedfight 3?? bo tylko do tej wersji są dostępne instalacje a nie wiem jaki moduł tam mógł siedzieć jako oryginał.

    Z początku silnik gasł wepchałem rurkę 30cm z kolankiem na wejście filtra i chodzi bardzo dobrze tak jakby po prostu bez niej silnik dostawał za dużo powietrza.

    Czy wymiana dyszy i pozbycie tej rurki przyniesie większą moc? Jaka tam może być seryjna dysza bo jest trochę przypalona i nic nie widać..

    Dodano po 1 [godziny] 38 [minuty]:

    Gdzie mogę kupić oryginalne pierścienie i tłoka. Czy takie jak seryjne są robione przez peugeota czy przez jaka firme?? Podregulowałem trochę gaźnik i leci 75km/h jednak bardzo się grzeje i jak jest gorąco się przegrzewa a później przerywa..
  • #7
    paweld69
    Level 28  
    rsv6 wrote:
    Czy jeżeli mam sportowy wydech mam zatkać te dwie rurki czy co?? Bo z tych rurek bije ciśnienie..
    Zostaw je odetkane. Gdy zatkasz sprężarka bedzie więcej obciążać silnik.
  • #8
    rsv6
    Level 5  
    paweld69 wrote:
    rsv6 wrote:
    Czy jeżeli mam sportowy wydech mam zatkać te dwie rurki czy co?? Bo z tych rurek bije ciśnienie..
    Zostaw je odetkane. Gdy zatkasz sprężarka bedzie więcej obciążać silnik.


    Ta sprężarka jest napędzana wałem czy to ciśnienie z pod tłoka??
  • #9
    paweld69
    Level 28  
    Ta sprężarka jest napędzana wałem
  • #11
    paweld69
    Level 28  
    rsv6 wrote:
    W niej jest tłok? Czy tą sprezarkę można wykorzystać do pompowania koła?;)
    Tak
  • #13
    paweld69
    Level 28  
    Normalna 50tka pali 3 do 4 litry. Przy szaleństwach może być te 4,5l. Przełożenia są takie same.
  • #15
    paweld69
    Level 28  
    Mogą być róznice ze względu na kraj odbiorcy np.Niemcy wersje pośrednie i MofaModel Kod roku produkcji. Przykładowe dane speedfight ll Kod ramy VIN (od - do) Rocznik Ilość cylindrów Moc silnika
    Peugeot Speedfight 2 50 AC DD Ultimate Edition VGA S1BADA/GA - - 2008- 2009 1 4,2 PS, 3,1 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 AC DT VGA S1B0KA - - 2001 1 4,1 PS, 3 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 AC DT VGA S1BACA - - 2002 1 4,1 PS, 3 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 AC DT VGA S1BACA - - 2003- 2004 1 4,1 PS, 3 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 AC DT Silver Sport VGA S1BACA - - 2004 1 4,1 PS, 3 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 AC DT WRC 307 VGA S1BADA/GA - - 2005 1 4,1 PS, 3 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 AC DT VGA S1BADA/GA - - 2005- 2006 1 4,1 PS, 3 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 AC DT Silver Sport VGA S1BADA/GA - - 2005- 2007 1 4,1 PS, 3 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 AC DT Rally Victories VGA S1BADA/GA - - 2006- 2007 1 4,1 PS, 3 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 AC DT Iron-X VGA S1BADA/GA - - 2007 1 4,2 PS, 3,1 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 AC DT Motor Sport VGA S1BADA/GA - - 2007 1 4,2 PS, 3,1 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 AC DT VGA S1BADA/GA - - 2007- 2009 1 4,2 PS, 3,1 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 AC DT RCup VGA S1BADA/GA - - 2007- 2009 1 4,2 PS, 3,1 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 LC DD VGA S1B0KB - - 2001 1 5 PS, 3,7 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 LC DD X-Race VGA S1B0KB - - 2001 1 5 PS, 3,7 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 LC DD VGA S1B0EB - - 2002 1 5 PS, 3,7 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 LC DD X-Race VGA S1B0EB - - 2002 1 5 PS, 3,7 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 LC DD Furious VGA S1BBAA - - 2003 1 5 PS, 3,7 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 LC DD X-Race VGA S1BBAA - - 2003 1 5 PS, 3,7 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 LC DD VGA S1BBAA - - 2003 1 5 PS, 3,7 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 LC DD WRC 206 VGA S1BBAA - - 2003- 2004 1 5 PS, 3,7 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 LC DD Silver Sport VGA S1BBAA - - 2004 1 5 PS, 3,7 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 LC DD VGA S1BBAA - - 2004 1 5 PS, 3,7 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 LC DD WRC 307 S1BBBA/BBCA - - 2005 1 5 PS, 3,7 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 LC DD VGA S1BBBA/BBCA - - 2005- 2007 1 5 PS, 3,7 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 LC DD Silver Sport VGA S1BBBA/BBCA - - 2005- 2007 1 5 PS, 3,7 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 LC DD Rally Victories VGA S1BBBA/BBCA - - 2006- 2007 1 5 PS, 3,7 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 LC DD Iron-X VGA S1BBBA/BBCA - - 2007 1 4,6 PS, 3,4 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 LC DD Motor Sport VGA S1BBBA/BBCA - - 2007 1 4,6 PS, 3,4 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 LC DD RCup VGA S1BBBA/BBCA - - 2007- 2009 1 4,6 PS, 3,4 kW