Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot speedfight - wymiary mocowania silnika, różnice między AC a LC

14 Lip 2017 15:32 1191 15
  • Poziom 5  
    Witam
    Interesują mnie wymiary mocowania silnika peugeot speedfight, oraz informacja dlaczego LC jest mocniejszy od AC

    Dodano po 18 [godziny] 9 [minuty]:

    Jest mi ktoś w stanie podać ten wymiar?
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Pomocny post
    Poziom 27  
    Wymiary silników AC i LC są takie same. Silniki są stosowane zamiennie w tą samą ramę. Silnik LC nie zawsze jest mocniejszy od AC bywa wręcz przeciwnie np.pojazdy typu mofa produkowane na rynek niemiecki. Wszystko zależy od modelu pojazdu, kraju do którego jest produkowany, silnika ( który rózni się wykonaniem cylindra). Odnośnie wymiarów proszę o rysunek lub foto z zaznaczeniem o które wymiary chodzi oraz o wersję silnika speedfighta.
  • Poziom 5  
    Silnik speedfight 2 euro 2. Chodzi mi o wymiar rozstawu przednich łap silnika. Do czego służy czarny dekielek zamiast pompki oleju z dwoma wężykami w tej wersji?? Czy jeśli bym nie miał pompki do tego silnika mógłbym zrobić zwykłą mieszankę w jednym baku z olejem??
  • Poziom 39  
    Chodzi o element który jest zamontowany w miejscu kompresora powietrza w silniku TSDI? To jest pompka powietrza dodatkowego do układu wydechowego (dopalanie niespalonych węglowodorów). Ten silnik ma elektryczną pompkę oleju, więc albo przeróbka instalacji elektrycznej albo robienie mieszanki co przy źle wyregulowanym gaźniku może doprowadzić do zatarcia.
  • Poziom 27  
    Czarny dekielek to zaślepka po sprężarce powietrza (do dopalania spalin w tłumiku w wersji gaźnik, lub do wtrysku w wersji JET).. Stosowane dozowniki w speedfightcie to: zwykły mechaniczny z linką sterowaną z gazu napędzany z wału, lub elektryczny sterowany modułem. We wszystkich wersjach można robić mieszankę w baku
  • Poziom 5  
    BANANvanDYK napisał:
    Chodzi o element który jest zamontowany w miejscu kompresora powietrza w silniku TSDI? To jest pompka powietrza dodatkowego do układu wydechowego (dopalanie niespalonych węglowodorów). Ten silnik ma elektryczną pompkę oleju, więc albo przeróbka instalacji elektrycznej albo robienie mieszanki co przy źle wyregulowanym gaźniku może doprowadzić do zatarcia.


    Tak jest tam ta pompa?? jak ona jest podłączona dwoma węzami do wydechu bo nie potrafię sobie tego wyobrazić dlaczego są dwie rurki. Czy jeżeli mam sportowy wydech mam zatkać te dwie rurki czy co?? Bo z tych rurek bije ciśnienie..

    Jak mogę zatrzeć silnik przy źle wyregulowanym gaźniku skoro olej będzie zmieszany z paliwem??

    Czy nada się moduł sterujący pompką oleju od speedfight 3?? bo tylko do tej wersji są dostępne instalacje a nie wiem jaki moduł tam mógł siedzieć jako oryginał.

    Z początku silnik gasł wepchałem rurkę 30cm z kolankiem na wejście filtra i chodzi bardzo dobrze tak jakby po prostu bez niej silnik dostawał za dużo powietrza.

    Czy wymiana dyszy i pozbycie tej rurki przyniesie większą moc? Jaka tam może być seryjna dysza bo jest trochę przypalona i nic nie widać..

    Dodano po 1 [godziny] 38 [minuty]:

    Gdzie mogę kupić oryginalne pierścienie i tłoka. Czy takie jak seryjne są robione przez peugeota czy przez jaka firme?? Podregulowałem trochę gaźnik i leci 75km/h jednak bardzo się grzeje i jak jest gorąco się przegrzewa a później przerywa..
  • Poziom 27  
    rsv6 napisał:
    Czy jeżeli mam sportowy wydech mam zatkać te dwie rurki czy co?? Bo z tych rurek bije ciśnienie..
    Zostaw je odetkane. Gdy zatkasz sprężarka bedzie więcej obciążać silnik.
  • Poziom 5  
    paweld69 napisał:
    rsv6 napisał:
    Czy jeżeli mam sportowy wydech mam zatkać te dwie rurki czy co?? Bo z tych rurek bije ciśnienie..
    Zostaw je odetkane. Gdy zatkasz sprężarka bedzie więcej obciążać silnik.


    Ta sprężarka jest napędzana wałem czy to ciśnienie z pod tłoka??
  • Poziom 27  
    Ta sprężarka jest napędzana wałem
  • Poziom 27  
    rsv6 napisał:
    W niej jest tłok? Czy tą sprezarkę można wykorzystać do pompowania koła?;)
    Tak
  • Poziom 27  
    Normalna 50tka pali 3 do 4 litry. Przy szaleństwach może być te 4,5l. Przełożenia są takie same.
  • Poziom 27  
    Mogą być róznice ze względu na kraj odbiorcy np.Niemcy wersje pośrednie i MofaModel Kod roku produkcji. Przykładowe dane speedfight ll Kod ramy VIN (od - do) Rocznik Ilość cylindrów Moc silnika
    Peugeot Speedfight 2 50 AC DD Ultimate Edition VGA S1BADA/GA - - 2008- 2009 1 4,2 PS, 3,1 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 AC DT VGA S1B0KA - - 2001 1 4,1 PS, 3 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 AC DT VGA S1BACA - - 2002 1 4,1 PS, 3 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 AC DT VGA S1BACA - - 2003- 2004 1 4,1 PS, 3 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 AC DT Silver Sport VGA S1BACA - - 2004 1 4,1 PS, 3 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 AC DT WRC 307 VGA S1BADA/GA - - 2005 1 4,1 PS, 3 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 AC DT VGA S1BADA/GA - - 2005- 2006 1 4,1 PS, 3 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 AC DT Silver Sport VGA S1BADA/GA - - 2005- 2007 1 4,1 PS, 3 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 AC DT Rally Victories VGA S1BADA/GA - - 2006- 2007 1 4,1 PS, 3 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 AC DT Iron-X VGA S1BADA/GA - - 2007 1 4,2 PS, 3,1 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 AC DT Motor Sport VGA S1BADA/GA - - 2007 1 4,2 PS, 3,1 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 AC DT VGA S1BADA/GA - - 2007- 2009 1 4,2 PS, 3,1 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 AC DT RCup VGA S1BADA/GA - - 2007- 2009 1 4,2 PS, 3,1 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 LC DD VGA S1B0KB - - 2001 1 5 PS, 3,7 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 LC DD X-Race VGA S1B0KB - - 2001 1 5 PS, 3,7 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 LC DD VGA S1B0EB - - 2002 1 5 PS, 3,7 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 LC DD X-Race VGA S1B0EB - - 2002 1 5 PS, 3,7 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 LC DD Furious VGA S1BBAA - - 2003 1 5 PS, 3,7 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 LC DD X-Race VGA S1BBAA - - 2003 1 5 PS, 3,7 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 LC DD VGA S1BBAA - - 2003 1 5 PS, 3,7 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 LC DD WRC 206 VGA S1BBAA - - 2003- 2004 1 5 PS, 3,7 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 LC DD Silver Sport VGA S1BBAA - - 2004 1 5 PS, 3,7 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 LC DD VGA S1BBAA - - 2004 1 5 PS, 3,7 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 LC DD WRC 307 S1BBBA/BBCA - - 2005 1 5 PS, 3,7 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 LC DD VGA S1BBBA/BBCA - - 2005- 2007 1 5 PS, 3,7 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 LC DD Silver Sport VGA S1BBBA/BBCA - - 2005- 2007 1 5 PS, 3,7 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 LC DD Rally Victories VGA S1BBBA/BBCA - - 2006- 2007 1 5 PS, 3,7 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 LC DD Iron-X VGA S1BBBA/BBCA - - 2007 1 4,6 PS, 3,4 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 LC DD Motor Sport VGA S1BBBA/BBCA - - 2007 1 4,6 PS, 3,4 kW
    Peugeot Speedfight 2 50 LC DD RCup VGA S1BBBA/BBCA - - 2007- 2009 1 4,6 PS, 3,4 kW