Jak nie o autach to takie same prawa rządzą siłą, energią i mocą w szybowcu który nie ma silnika.
Do you prefer the English version of the page elektroda?
No, thank you Send me over thereZbigniew 400 wrote:Niech ktoś przeprowadzi symulacje
wnoto wrote:Nie do naprawy a do wymiany elementów zużywających się w czasie normalnej eksploatacji, te same elementy co w spalinowym.W elektryku mniej rzeczy do naprawy (tarcze, klocki, sprzęgło itp)
JESIOTR1 wrote:Możesz to sformułować poprawnym językiem?Akumulator o dużej pojemności to Balast, Ciężar nie do Przyspieszenia szczególnie gdy będzie niedoładowany
JESIOTR1 wrote:Stacji ładowania jest bardzo dużo
JESIOTR1 wrote:Zdecyduj się czy chcesz wyrzucać zbędny balast czy szukać kompromisu?Stacji ładowania jest bardzo dużo - możliwy jest kompromis bez akumulatorów ładowanych tylko na postoju - Hybryda
Zbigniew 400 wrote:Wnoto. Nie uwzględniasz wszystkich kosztów. Jesteś optymistą.
wnoto wrote:Jeżeli akumulator w cenie 18 000 zł wystarczy na przejechanie (od nowości do wymiany) 100 000 km to każde 100 km będzie obciążone 18 zł amortyzacji akumulatora.100 km elektryka = 10 kWh *,26 (taryfa nocna - po to się kupuje elektryka) = 2,6 zł
100 km benzyna = 7 l Pb95 * 4,4 zł = 30,8 zł
Różnica w 100km = 28,2 zł
wnoto wrote:Podałem koszt amortyzacji akumulatora i dodam, że raczej nie kupisz elektrycznego auta za 100 000 zł w klasie spalinowozu za 70 000 zł.Podaj koszty to je dodam i uwzględnię w modelu