Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
OptexOptex
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Usunięcie alarmu PRO9234 - Gdzie w Warszawie usunę autoalarm?

19 Lip 2017 21:52 1887 14
  • Poziom 10  
    W Hondzie Civic VII generacji mam zamontowany alarm, który działa z fabrycznym pilotem. Alarm losowo się włącza w ciągu dnia lub w nocy, nie ma reguły, czasem raz, czasem dwa razy, a czasem raz na kilka dni. Z tego co dostałem z autem jeśli chodzi o dokumenty to wynika, że zamontowany jest alarm Amervox PRO9234, niestety centralki nie udało mi się zlokalizować, znalazłem tylko moduł wstrząsowy. Chciałbym to usunąć, bo z alarmem jest więcej problemów niż pożytku - nikt nie zwraca uwagi, że wyje.
    Wiem, gdzie jest przycisk serwisowy, nie znam pinkodu.


    Czy jest w Warszawie jakiś serwis godny polecenia?
  • OptexOptex
  • Poziom 11  
    Jak masz przycisk serwisowy i moduł wstrząsowy, to po kablach przecież możesz dotrzeć do centralki.
  • Poziom 10  
    Rozumiem, że po zlokalizowaniu centralki przewody mogę zwyczajnie uciąć, zaizolować, a przewód od zasilania pompy paliwa połączyć ponownie? Może centralka jest na środku za konsolą centralną, tej jeszcze nie demontowałem, bo układ sterowania nawiewem jest dość skomplikowany w tym modelu.
  • OptexOptex

  • Moderator Zabezpieczeń Pojazdów
    analyzer64 napisał:
    znalazłem tylko moduł wstrząsowy

    Odłącz tylko moduł czujnika wstrząsowego (odetnij albo wypnij wtyczkę z centralki).
    Centralkę na razie jeszcze zostaw w samochodzie.
    Jest bardzo możliwe, że to on generuje fałszywe "alarmy".
  • Poziom 10  
    Na tym module (Audiovox chyba) jest potencjometr czułości. Ale mogę zrobić jak piszesz.

    Generalnie dziwne jest to, że u siebie na parkingu alarm mi się włącza a jak pojadę do mamy do domu, to na prywatnej posesji jeszcze nigdy mi się nie załączył.

    Oglądałem też krańcówki drzwi i maski, wszystko czyste, obejrzę jeszcze przelotki w drzwiach i klapie bagażnika.
  • Poziom 17  
    A ciężarówki albo autobusy koło Twojego parkingu nie jeżdżą ? Wstrząsówka się od nich wzbudza i już ! Jak masz potencjometr to doświadczalnie skręcaj - powinien reagować na mocne kopniecie w opone i nie wcześniej
  • Poziom 10  
    Jest spory kawałek do głównej ulicy, na samym parkingu ruch jest nieduży, tym bardziej że alarm lubi włączyć się późnym wieczorem, gdzie ruch na parkingu jest zerowy.

    Zresztą ja autem kiedyś bujałem to się alarm nie włączył...
  • Poziom 10  
    Kurczę, ale sytuacja trwa już z rok czasu :D tzn. tak - w okresie wiosna-jesień-zima praktycznie nie wył wcale, zaczęły się upały i sytuacja się nasiliła znacznie. W tamtym roku latem też wył częściej. Ale jak mówię - pojadę do mamy do domu - cisza przez cały okres, zwykle jestem 2 pełne dni. Nigdy tam alarm nie wył.
  • Poziom 10  
    Instrukcję mam ale w niej nic nie ma na temat sprawdzania kodów błędów. Instrukcja jest w załączniku.

    Na razie zmniejszę czułość i będę obserwował zachowanie alarmu, jak mówicie. Wypruć go zawsze można w sumie.
  • Poziom 17  
    Dodam Swoje trzy grosze.

    Miałem podobny problem, w zimę ok, w lato załączanie. Winnymi okazały się zbyt czułe czujniki ultradźwiękowe. Jak jest ciepło w samochodzie to powietrze zaczyna się mieszać i kręcić co aktywuje czujniki. Te czujniki, podobnie jak czujnik położenia mają potencjometr do regulacji czułości.

    Pozdrawiam, Darek