Witam!
W aucie A6 C6 2.0 tdi, grzeje elektryczny dogrzewacz powietrza w kabinie do póki temp silnika nie osiągnie 80 stopni i to nie ważne jaka temp. jest na zewnątrz +5 czy +35 i czy jest włączony tryb ECON czy nie . Wszystko można ładnie zaobserwować na VCDS jak włącza i wyłącza się "farelka". (grupa silnik 01 i kanał 16) w 3 oknienku kanału dwie jedynki co oznacza załączenie dwóch bloków grzania. Gdy silnik złapie temperaturę to słychać cyknięcie przekaźnika, a w 3 okienku pojawiają się zera co oznacza, że już nie grzeje. Oprogramowanie MMI zauktalizowałem ale to nic nie zmieniło... może jakieś pomysły? czujniki temperatur pokazują prawidłowe wartości.
W aucie A6 C6 2.0 tdi, grzeje elektryczny dogrzewacz powietrza w kabinie do póki temp silnika nie osiągnie 80 stopni i to nie ważne jaka temp. jest na zewnątrz +5 czy +35 i czy jest włączony tryb ECON czy nie . Wszystko można ładnie zaobserwować na VCDS jak włącza i wyłącza się "farelka". (grupa silnik 01 i kanał 16) w 3 oknienku kanału dwie jedynki co oznacza załączenie dwóch bloków grzania. Gdy silnik złapie temperaturę to słychać cyknięcie przekaźnika, a w 3 okienku pojawiają się zera co oznacza, że już nie grzeje. Oprogramowanie MMI zauktalizowałem ale to nic nie zmieniło... może jakieś pomysły? czujniki temperatur pokazują prawidłowe wartości.
