Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel VC - PSG 16 zamiennik

23 Lip 2017 01:23 876 9
  • Poziom 31  
    Witam
    Vectra c, padła pompa 0470504204 czy jest inny numer zamienny z tym?
    Jestem na występach gościnnych, nie mam czym zrobić klona jedynie mam czym ogarnąć immo więc jedynie zamiennik p&p wchodzi w grę.
    Z góry dzięki i pozdrawiam
  • Poziom 34  
    Klona i tak nie zrobisz


    Moderowany przez T5:

    3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.

  • Poziom 42  
    Szkoda nerwów na ciągnięcie tematu.
  • Pomocny post
    Poziom 34  
    adam7009 napisał:
    Mod T5 ,napisz dlaczego twoim zdaniem wpis kolegi wyżej "nic nie wnosi do dyskusji i jest niebezpieczny"?????


    Może zle sformułowałem odpowiedz i nikt nie wie co to znaczy ze nie można zrobić klona psg16
    Wyrażę się teraz prawidłowo.Nie ma opcji wgrać zawartości eprom do PSG16.
    Istnieje jeszcze możliwość że pojawił się jakiś sprzet na rynku do tej operacji a ja o tym nie wiem i dlatego wprowadzam ludzi w błąd.Jeżeli tak jest to przepraszam i chętnie poznam nazwę tego urządzenia,mogę nawet zapłacić za taka informację.
  • Poziom 31  
    @jokerro Dzięki za rozwinięcie tematu.
    jokerro napisał:
    Nie ma opcji wgrać zawartości eprom do PSG16.

    Miałem na myśli klona jak w starych hybrydach delco, żeby nie kupować dokładnego numeru tylko co blisko i tańsze, bo pewnie te pompy to wszystko to samo tylko soft inny? Ale jeśli nie ma możliwości zapisu eep (w domyśle po złączu, bo BDMem pewnie pójdzie?) to ważne info na przyszłość. Nie ma sensu przecież pruć sprawnego sterownika.
    Na ten moment muszę uporać się z tą 204 i mam ze sobą tylko CP i OC, czy info na temat czym to można zastąpić można znaleźć w TISie?
  • Pomocny post
    Poziom 34  
    Myślę że znajdziesz taka informację.
    Np. CP ciągniesz pin,czymś wylogowujesz nową pompę/sterownik i logujesz pinem z auta.To wszystko.Auto ma odpalić jeżeli powyższe wymienione jest sprawne.
  • Poziom 31  
    jokerro napisał:
    Myślę że znajdziesz taka informację.

    Dzięki, ogarniam więc dostęp do tisa.
    jokerro napisał:
    Np. CP ciągniesz pin,czymś wylogowujesz nową pompę/sterownik i logujesz pinem z auta.To wszystko.Auto ma odpalić jeżeli powyższe wymienione jest sprawne.

    To wiem jak pisałem w pierwszym poście tylko chodzi mi to czy ta pompa jest zamienna z jakimś innym numerem bo akurat tej 204 nie mogę znaleźć w okolicy do 200km i cena bliżej 900 gdy np sprawdzoną 206 mogę mieć na miejscu za 500, myślę że rozumiesz o co chodzi. Ok poszukam w TISie jak nie znajdę tam to kupię dokładnie taka jaka była i była bo szkoda doktoryzować się z takiego tematu.
    adam7009 napisał:
    Odpalisz zapewne na każdej pompie z vectry C ,a potem zrobisz lub zlecisz komuś SPS pod vin i po sprawie.

    Nie miałem pojęcia, że SPS można przeflashować pompę o dowolnych numerach. Myślałem, że musi być przynajmniej od danego silnika bo od VC musi być aby byl aktywny dany interfejs komunikacji, dobrze rozumiem?
    Tematu jeszcze nie zamykam, dam znać jak się sprawa zakończy. Dzięki i pozdrawiam
  • Poziom 34  
    sk700 napisał:
    Myślałem, że musi być przynajmniej od danego silnika bo od VC musi być aby byl aktywny dany interfejs komunikacji, dobrze rozumiem?


    Nawet pompę od Saaba gdzie nie ma pinów i lata w canie można dzięki SPS zastosować do auta w którym odbywa się komuna po K,np do Zafiry A i na odwrót.Robię to często.
    Nic,pozostaje zyczyć powodzenia,pozdro