W Volvo V40 co kilkanaście godzin pracy przepala się bezpiecznik pod maską opisany jako "Engine Sensors". Jest to zgodnie z opisem bezpiecznik o wartości 10A.
Po jego przepaleniu przestaje działać klimatyzacja. Niestety nigdzie nie mogę znaleźć opisu czy jeszcze jakiś układ pracuje na tym bezpieczniku. Czy to możliwe, że sprzęgło sprężarki pobiera za duży prąd przy uruchomieniu i stąd te przepalenia bezpiecznika. Niestety ciężko to zaobserwować bo samochód potrafi przejeździć kilka dni bez usterki, dlatego ciężko sztucznie go wywołać. Co można sprawdzić w pierwszej kolejności?
Po jego przepaleniu przestaje działać klimatyzacja. Niestety nigdzie nie mogę znaleźć opisu czy jeszcze jakiś układ pracuje na tym bezpieczniku. Czy to możliwe, że sprzęgło sprężarki pobiera za duży prąd przy uruchomieniu i stąd te przepalenia bezpiecznika. Niestety ciężko to zaobserwować bo samochód potrafi przejeździć kilka dni bez usterki, dlatego ciężko sztucznie go wywołać. Co można sprawdzić w pierwszej kolejności?