Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Corsa B, nieszczelna pokrywa pompy paliwa

23 Lip 2017 11:41 675 6
  • Poziom 4  
    Witam posiadam opel corsa b, na początku zepsuła się pompa paliwa, i wymieniłem ją na nową, wszystko ładnie pięknie chodzi tylko jak posiadam poniżej 5 litrów paliwa samochód często na zakrętach się dusi/szarpie ( podejrzewam że to powietrze dostaje się do węzłów paliwa), jeśli mam powyżej 6 litrów samochód raz na jakiś tam długi czas raz lekko szarpnie ogólnie jest dobrze, problem polega na tym czy pokrywa od baku w którym wyjmuje się pompę paliwa, powinna być uszczelniona? znalazłem tam gumę uszczelniająca tylko w żaden sposób nie da się jej dopasować i zakryć i cały czas jadę na nieuszczelnionej pokrywie, pytanie brzmi czy jeśli uszczelnił bym tą pokrywę to usunęło by to awarię ? czy może być inny tego powód
  • Specjalista Sieci, Internet
    TomaszNZM napisał:
    czy jeśli uszczelnił bym tą pokrywę to usunęło by to awarię ?

    Te uszczelnienie jest po to aby paliwo nie wylewało się ze zbiornika, w szczególności przy pełnym zbiorniku.

    TomaszNZM napisał:
    czy może być inny tego powód

    Pewnie pompa jest zbyt wysoko ułożona i nie bierze z dna baku.
  • Poziom 4  
    Heinzek napisał:
    TomaszNZM napisał:
    czy jeśli uszczelnił bym tą pokrywę to usunęło by to awarię ?

    Te uszczelnienie jest po to aby paliwo nie wylewało się ze zbiornika, w szczególności przy pełnym zbiorniku.

    TomaszNZM napisał:
    czy może być inny tego powód

    Pewnie pompa jest zbyt wysoko ułożona i nie bierze z dna baku.

    1.W sumie te uszczelnienie które piszesz ma sens
    2.Pompa jest na maxa na dole umieszczona
  • Specjalista Sieci, Internet
    TomaszNZM napisał:
    2.Pompa jest na maxa na dole umieszczona

    Mierzyłeś?

    Sprawdź czy wszystkie połączenia są ta szczelne.
  • Poziom 4  
    Heinzek napisał:
    TomaszNZM napisał:
    2.Pompa jest na maxa na dole umieszczona

    Mierzyłeś?

    Sprawdź czy wszystkie połączenia są ta szczelne.

    1.W jaki sposób mam mierzyć? wkładam pompę na miejsce i pcham na maxa w dół to chyba raczej wystarczy.
    2.W jaki sposób mam sprawdzić czy wszystko jest szczelne nie mam kanału ale wymienię filtr paliwa, ponieważ ostatnio filtr był tak brudny że szkoda gadać i wymieniłem na nowy jakieś 3-4 miesiące temu, zakupię nowy być może ten się zatkał
  • Poziom 23  
    TomaszNZM napisał:
    przecież na złomie ma się tego tyle że głowa mała i są naprawdę za marne grosze za głupią pompę paliwa od corsy wzięli mi 15 zł

    z tematu: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=16609726#16609726
    jak kupiłeś pompę na złomie to wszystko jest możliwe. kup normalną nową pompę, daj dobre uszczelnienie i powinno być ok.
  • Poziom 4  
    zed71 napisał:
    TomaszNZM napisał:
    przecież na złomie ma się tego tyle że głowa mała i są naprawdę za marne grosze za głupią pompę paliwa od corsy wzięli mi 15 zł

    z tematu: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=16609726#16609726
    jak kupiłeś pompę na złomie to wszystko jest możliwe. kup normalną nową pompę, daj dobre uszczelnienie i powinno być ok.

    Kupię gaźnik i pompę paliwa ponownie na złomie ponieważ te auto idzie na sprzedaż nie chcę go w takim stanie sprzedawać fakt nie ma tragedii da się jeździć ale zawsze lepiej sprzedać 100% sprawną