Auto z 2008 roku u kupione z uszkodzoną skrzynią z zamiarem zamiany na manual ale jeśli by dało się naprawić w podobnych pieniądzach, to zostałbym przy automacie.
Objawy auto na D normalnie pełznie , po wciśnięciu gazu przyśpiesza ale tylko do ok 2tys obrotów - wyżej kręcąc silnik jest taki objaw jak w manualu gdy bieg wyskoczy - silnik wyje a skrzynia wogóle nie ciągnie .Największy problem jest z ruszaniem , ale przy delikatnym obchodzeniu się z gazem aby nie przekroczyć tych magicznych 2tys skrzynia przerzuca biegi prawidłowo , a jak wejdzie najwyzszy bieg to i chyba zepnie się lockup to zdaje się w ogóle jest ok i można rozpędzić się i do 130km/h.
Druga sprawa zupełny brak wstecznego , poprzedni właściciel niemiec z Istambułu poradził sobie w bardzo prosty sposób - dołożył w kabinie przełącznik który odcina zasilanie ecu od skrzyni - w trybie awaryjnym kiedy tylko działa hydraulika wsteczny jest ok.
I trzecia sprawa ecu już ktoś wymieniał bo ma nabazgrane markerem "galaxy" ale może to jest przyczyna ? - z ecu można połączyć się tylko chwilę po uruchomieniu , póżniej jak się rozgrzeje są tylko komunikaty typu nieprawidłowa transmisja albo w ogóle go nie wykrywa - z innymi sterownikami nie ma takich problemów.
Olej spuściłem , zeszło ok 4ł brak opiłek i nieśmierdzi spalenizną , sprawdziłem też wiązkę skrzyni (ok) i pomierzyłem elektrozawory -N88,N89,N90,N92N281,N282 OKOŁO 18Ohm N93 I N283 3,8Ohma i N91 14Ohm
Ten n91 trochę odstaje ale nie wiem czy ktoś już go nie wymieniał bo miska była ściągana amieści się w tolerancji .
Objawy auto na D normalnie pełznie , po wciśnięciu gazu przyśpiesza ale tylko do ok 2tys obrotów - wyżej kręcąc silnik jest taki objaw jak w manualu gdy bieg wyskoczy - silnik wyje a skrzynia wogóle nie ciągnie .Największy problem jest z ruszaniem , ale przy delikatnym obchodzeniu się z gazem aby nie przekroczyć tych magicznych 2tys skrzynia przerzuca biegi prawidłowo , a jak wejdzie najwyzszy bieg to i chyba zepnie się lockup to zdaje się w ogóle jest ok i można rozpędzić się i do 130km/h.
Druga sprawa zupełny brak wstecznego , poprzedni właściciel niemiec z Istambułu poradził sobie w bardzo prosty sposób - dołożył w kabinie przełącznik który odcina zasilanie ecu od skrzyni - w trybie awaryjnym kiedy tylko działa hydraulika wsteczny jest ok.
I trzecia sprawa ecu już ktoś wymieniał bo ma nabazgrane markerem "galaxy" ale może to jest przyczyna ? - z ecu można połączyć się tylko chwilę po uruchomieniu , póżniej jak się rozgrzeje są tylko komunikaty typu nieprawidłowa transmisja albo w ogóle go nie wykrywa - z innymi sterownikami nie ma takich problemów.
Olej spuściłem , zeszło ok 4ł brak opiłek i nieśmierdzi spalenizną , sprawdziłem też wiązkę skrzyni (ok) i pomierzyłem elektrozawory -N88,N89,N90,N92N281,N282 OKOŁO 18Ohm N93 I N283 3,8Ohma i N91 14Ohm
Ten n91 trochę odstaje ale nie wiem czy ktoś już go nie wymieniał bo miska była ściągana amieści się w tolerancji .