Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Router ARRIS CM820 - Brak połączenia

24 Lip 2017 12:24 2952 4
  • Poziom 2  
    Witam, już kilka lat mam routher ARRIS CM820 i modem CISCO Linksys E1000. Kilka dni temu w moim mieszkaniu zakończył się remont, wszystko było wymieniane na nowo. Problem polega w tym, że po podłączeniu wszystkich urządzeń w domu mój routher jako jedyny nie działał. Normalnie diody Power, DS, US, Online powinny świecić się na zielono a dioda Link powinna migać na pomarańczowo. Dioda Power świeci się jak powinna na zielono, ale DS i Link świecą się na pomarańczowo, Online w ogóle się nie świeci a US ciągle miga na pomarańczowo. Problem jest stały i nie wiem jak go rozwiązać! Proszę o jak najszybszą odpowiedź!
  • Pomocny post
    Poziom 18  
    Cześć
    Z tego co widzę to jest dokładnie na odwrót - Arris to modem kablowy zaś Linksys to router. Z tego wynika, że modem powinien być podłączony do kabla pochodzącego od providera internetowego zaś do modemu dopiero Linksys'a. O ile nic nie zmieniło się w konfiguracji łącza po zmianie powinno wszystko działać.
    Na początek sprawdź to połączenie bo tzw. głupie błędy są dość powszechne :) i popełniają je dosłownie wszyscy.
    Pozdrawiam
    P.
  • Poziom 2  
    pszemeq napisał:
    Cześć
    Z tego co widzę to jest dokładnie na odwrót - Arris to modem kablowy zaś Linksys to router. Z tego wynika, że modem powinien być podłączony do kabla pochodzącego od providera internetowego zaś do modemu dopiero Linksys'a. O ile nic nie zmieniło się w konfiguracji łącza po zmianie powinno wszystko działać.
    Na początek sprawdź to połączenie bo tzw. głupie błędy są dość powszechne :) i popełniają je dosłownie wszyscy.
    Pozdrawiam
    P.

    Kable mam podłączone dobrze. Wszystko jest tak jak powinno. Źle napisałem w pytaniu za co przerpaszam :P
  • Pomocny post
    Poziom 18  
    Zatem masz problem z modemem. Nie jest on poprawnie połączony. To właśnie sygnalizują migające na żółto diody DS i US. Dioda Link będzie się świecić już po rozwiązaniu tego problemu.
    Zmień (na początek) kabel połączeniowy między modem a gniazdem. Jeśli sytuacja będzie bez zmian skontaktuj się do dostawcą internetu, niech spojrzą na linię od swojej strony - być może wystarczy ich interwencja a może wskażą Ci np. zwarcie na linii ( choćby powstałe) w trakcie remontu.
    P.
  • Poziom 2  
    pszemeq napisał:
    Zatem masz problem z modemem. Nie jest on poprawnie połączony. To właśnie sygnalizują migające na żółto diody DS i US. Dioda Link będzie się świecić już po rozwiązaniu tego problemu.
    Zmień (na początek) kabel połączeniowy między modem a gniazdem. Jeśli sytuacja będzie bez zmian skontaktuj się do dostawcą internetu, niech spojrzą na linię od swojej strony - być może wystarczy ich interwencja a może wskażą Ci np. zwarcie na linii ( choćby powstałe) w trakcie remontu.
    P.

    Spróbuję, za chwile dowiem się czy wszystko będzie działać.