Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Hyundai Lantra 1.8 16V 1998 manual - Nie odpala,brak iskry

27 Lip 2017 00:17 843 11
  • Poziom 11  
    Witam.Brak iskry.Nie odpala.Wymienione przewody i świece.Napięcie do cewki jest 12V.Brak sterowania z ECU do cewki.Wymieniony czujnik położenia wału.Przewody od czujnika wału,wałka rozrządu i cewki mają przejście do ECU.Niema zwarć do masy.Próbowaliśmy podpiąć pod komputer.Łączy się tylko z poduszkami.Nie ma kontrolki check.Była zaślepiona oryginalnie.Po włożeniu tam żarówki nie działa.Zastanawia mnie wtyczka czujnika wału.Jest minus ale dwa pozostałe przewody mają + 3,2V.Chyba jeden powinien mieć + 12 a drugi przekazywać info do ECU.Mam rację?Padł ECU?Siemens H103955251A.Nie posiada immobilajzera,alarm jest odłączony.Bezpieczniki w kabinie i pod maską sprawdzone.Wcześniej jeździł ale czasem gasł aż w końcu nie odpala.Czasami jak działał normalnie to gasł podczas włączenia świateł lub klimy.Pompa paliwa działa.Może jakiś przekaźnik?Proszę o pomoc
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 39  
    Sprawdź czy masz na wtryskach +12V po kluczyku.
    Jak nie to szukaj przepalonego bezpiecznika, sprawdź także czy masz =12V po kluczyku na sondzie lambda, jak także nie będzie to uszkodzony przekaźnik bądź komputer nie steruje przekaźnikiem który podaje napięcie na sondę, wtryski i także czujniki.
    Wszystkie zasilania i masy ECU sprawdzone?
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 11  
    Sprawdzimy czym prędzej po pracy.Masz może schemat zasilania i masy ECU?
  • Poziom 39  
    Kolego chyba mogłem wprowadzić Cie w błąd bo ja mam na schemacie chyba inny sterownik niż ty masz w aucie.
    Wrzuć jego foto i foto złącza ECU jak możesz.
  • Poziom 11  
    Jeszcze pytanie co do czujnika wału.Czy on jest właściwy?Ten metalowy to oryginał.Urwany ma jeden przewód.Wymieniliśmy bo podejrzewaliśmy że to przez niego są problemy z paleniem.Na metalowym jest rezystancja 1000MOhm i rośnie cały czas.To chyba nieskończoność.Na tym nowym jest około 100MOhm i nie rośnie.Może stary padł a nowy jest niewłaściwy i brak iskry.Stary był firmy MANDO lub MANJO nie mogę odczytać.Nowy z Intercars podobno koreański.Poniżej zdjęcia i foto opakowania nowego.
  • Poziom 39  
    Będę w domu to sprawdzę ale z czujnikami mi coś nie pasuje, nie wyglądają na zamienne.

    Dodano po 10 [godziny] 39 [minuty]:

    Proszę nie sugerować się wypowiedzią w drugim poście, zerkałem nie na ten sterownik.
    Schemat w załączniku pliki XPS.
    Załączniki:
  • Poziom 39  
    A i spróbuj odpalić auto pierw z odłączonym czujnikiem wałków podłączonym czujnikiem wału a potem odwrotnie odłączony czujnik wału podłączony czujnik wałków, po dłuższym kręceniu może odpali na jednym czujniku w trybie awaryjnym.
  • Poziom 11  
    Długie kręcenie nie przyniosło rezultatu.Kupiliśmy używany czujnik wału i iskra wróciła.Auto nadal nie odpalało więc poszliśmy jeszcze w czujnik wałka rozrządu.Na tą chwilę auto próbuje załapać ale nie zapala.Kolega podmienił listwę wtryskową.Może ta jest wadliwa i wtryski leją.Włożymy starą,wyczyścimy świece i spróbujemy ponownie.
  • Poziom 30  
    Jezeli masz iskre odlacz wtryski i psiknij samostartu zobacz czy chodzi bedzie wiadomo czy rozrzad ok.
    chicken19 napisał:
    .Czasami jak działał normalnie to gasł podczas włączenia świateł lub klimy.
    Wyczysc wszystkie masy i kable zasilajace 12v bo tu moze byc problem.
  • Pomocny post
    Poziom 39  
    Sprawdź bardzo dokładnie rozrząd.
  • Poziom 11  
    Dziękuję wszystkim za pomoc.Powróciliśmy do oryginalnej listwy wtryskowej i auto wróciło do życia.Dzięki wszystkim