Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Fabryka Prądu
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Zlecę] Fotowoltaika - konsultacje i nie tylko

kiwaszko 30 Lip 2017 03:00 1032 0
    kiwaszko
    Poziom 9  
    Dobry wieczór

I kolejno - dla uproszczenia, w punktach:

1. nie jestem elektrykiem...
    2. mam raczej mało ciekawe doświadczenia z firmowymi instalatorami - ostatnie to instalacja gruntowej pompy ciepła NIBE;
    3. mam ochotę stać się właścicielem / użytkownikiem instalacji fotowoltaicznej on-grid;
    - bardziej z ciekawości niż dla "oszczędności",
    - a i trochę na przekór naszym kochanym "władcom", którzy zmierzają do ogrzewania Puszczą Białowieską i poruszania się pojazdami "na węgiel"!
    4. chcę zmontować instalację sam - bo I etap to eksperyment, II to ew. zabawa, a oprócz tego chcę wiedzieć gdzie mogę "grzebać" jak coś się będzie działo w trakcie
    eksploatacji. Przy zakupie "gotowej" instalacji takich możliwości nie mam + brak możliwości rozbudowy instalacji itd.
    5. instalacja ma powstać w dwóch etapach:
    - pierwszy - to 8 paneli na pionowej, południowej ścianie garaży/warsztatu + inwerter 3-fazowy, ok. 5-7 kWp (już na II etap),
    -- cel: montaż w praktyce, sprawdzenie czy i "jak to działa", sprawy formalne i legalizacja w PGE;
    - etap drugi - to dokupienie paneli (do ok 5-7 kWp) i przeniesienie "wszystkiego" najprawdopodobniej na moją łąkę + jakieś pomysły z dwukrotną w roku zmianą kąta poziomego (azymutu) i pionowego każdego z 3 zestawów.... generalnie samodzielne eksperymenty;
    6. w związku z powyższym potrzebuję "pomocy" osoby mającej praktyczne doświadczenie i będącej użytkownikiem instalacji PV + posiadającej uprawnienia SEP potrzebne przy zgłoszeniu / podłączeniu do sieci;
    7. oczekuję i chcę zapłacić za wystawione faktury VAT tytułem:
    - konsultacji związanych z doborem elementów składowych instalacji - mam jakieś oferty;