Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Sieczkarnia Claas Jaguar 850 - Palą się ścieżki na płycie bezpieczników

ARON_VW 31 Lip 2017 08:27 1050 8
  • #1 31 Lip 2017 08:27
    ARON_VW
    Poziom 9  

    Witam.
    Mam problem z Jaguarem 850 z 2003r. Część instalacji pogryzły mi jakieś szkodniki. Połączyłem to. Polutowałem ale mimo to i tak nie mogę odpalić sieczkarni.
    Po włączeniu stacyjki na chwilę widać unoszący się dym z ścieżek z płyty głównej.
    Czy posiada ktoś może schemat elektryczny tej maszyny lub chciałby mi pomóc w odpaleniu jej i naprawie instalacji.

    Z góry dziękuję

    0 8
  • Pomocny post
    #2 31 Lip 2017 10:06
    wal-ker
    Poziom 31  

    Witam,Kolego wyjmij wszystkie bezpieczniki ,wlacz zasilanie i po kolei wkladaj bezpieczniki.Bedziesz mogl zlokalizowac obwod ktory zwiera.A jak bedzie palilo bez bezpiecznikow to odpiac przewody podlaczone do sciezek i po kolei podlaczac.
    Poza tym sciezki sie normalnie tak nie palá,musiales cos namieszac przy laczeniu kabli.
    Mam serwisowke i schematy ale niestety nie ma mnie w kraju i nie bardzo mam jak sie podzielic.

    0
  • #3 31 Lip 2017 11:22
    ARON_VW
    Poziom 9  

    Połączyłem wiązki po kolorach. Była to wiązka od jostika i kilka innych pogryzionych przewodow.
    Zrobię jak napisałeś. A dym wyszedł spod złącza wielopinowego okrągłego.
    Byłbym wdzięczny za jakąkolwiek pomoc.
    Sezon tuż tuż a ja nie mogę jej odpalić. A gdzie jeszcze wymiana łożysk i walców.
    Szkoda że nie możesz mi podesłać jakiegoś schematu.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    Arek

    0
  • #5 31 Lip 2017 13:16
    ARON_VW
    Poziom 9  

    Dziękuję.
    Już udało mi się ją ściągnąć.
    Dla zainteresowanych to posiadam do tego modelu instrukcje obsługi i katalog części.
    Pozdrawiam
    Arek

    1
  • #6 04 Sie 2017 09:21
    ARON_VW
    Poziom 9  

    Odpaliłem maszynę w dniu wczorajszym i nie działa mi żadna funkcja od rury wyrzutu. Słyszę jakby przekaźniki działały lecz nie miałem czasu tego sprawdzić bo poszła mi rolka prowadzaca od paska alternatora i teraz to już wszystko zgasło. Dzwoniłem po rolkę i powiedzieli mi że koszt to 1400zl. Jakaś masakra. Czy ktoś ma namiar na tańsza.
    Pozdrawiam

    0
  • #7 05 Sie 2017 09:12
    ARON_VW
    Poziom 9  

    Problem rury wyrzutu rozwiązany. Zawiesił się elektrozawór i nie podnosiła go cewka. Rolkę dostałem za 110 zł oryginał INY jako oryginal do silnika Mercedesa. Wyjechałem maszyna lecz nie mogę rozłożyć ramion kempera.
    Walczę dalej . O postępach napisze.

    0
  • #8 07 Sie 2017 08:30
    ARON_VW
    Poziom 9  

    Witam.
    Co do ramion Kempera to okazało się iż nakrętka złącza hydraulicznego z przodu była lekko skorodowana i nie otwierała przeplywu oleju.
    Jedyne co mi pozostało do zrobienia to autokontur bo kemper opada na ziemię.
    Dziękuję.

    0
  • #9 11 Kwi 2018 10:11
    ARON_VW
    Poziom 9  

    Polutowalem wszystkie przewody.
    Sprawdziłem bezpieczniki. Przekaźniki i na razie jest wszystko ok.

    0
  Szukaj w 5mln produktów