Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

hp 2840 - Bład 59.4 wylacz i wlacz

stach7.11 01 Sie 2017 13:51 615 7
  • #1 01 Sie 2017 13:51
    stach7.11
    Poziom 4  

mam drukarke hp 2840 i nagle pojawil sie blad 59.4 wylacz i wlacz. Jestem zielony i moze by mi ktos pomógl jak to, o ile sie da, naprawic.
    Nie wiem co to fuser itd moze mi ktos to wytlumaczy albo da odpowiedni link
    z gory dziekuję

• #2 01 Sie 2017 14:24
    Piotr2608

Poziom 36  

59.4 - fuser motor error.

Do wymiany silnik, do sprawdzenia moduł DC czyli zasilacz.

• #3 01 Sie 2017 14:58
    stach7.11
    Poziom 4  

dzieki za odpowiedz mam pytanie gdzie ja znajde schemat zeby okreslic wymienione elementy i jak to wybudowac. Sorry jestem nie po fachu. Jest do kupienia fuser za 60 czy jak go kupie i wymienie drukarka winna dzialac dalej bo nie wiem czy jest to komplet z motorem. Kolega ktory mi zostawil wspadku powiedzial ze zdazalo sie ze cos sie zacinalo ale po wylaczeniu iwlaczeniu znowu chodzilo.

• #4 17 Sie 2017 16:50
    stach7.11
    Poziom 4  

wymieniłem fuser błąd jest dalej czyli pozostaje motorek i DC jak to rozebrać tzn wybudować i zabudować i posprawdzać ma ktoś instrukcje jak to zrobić schemat?

• #6 18 Sie 2017 16:24
    stach7.11
    Poziom 4  

dzieki to juz przeglądałem ale ja jestem zielony i fuser już wymieniłem i nic dalej 59.4 to teraz który silniczek sprawdzić i co to jest DC i jak to sprawdzić gdzie się to znajduje w drukarce jak to rozebrac , zasilanie jakie winno miec wartosci itd. Ja mam dopiero 16 lat i sie uczę wiec przepraszam za pytania i dziękuje za dobre rady i pomoc

Dodano po 18 [godziny] 50 [minuty]: