Mam w swojej sieci rejestrator a do niego podłaczone 5 kamer. Jedna to easyCam ( najdziwniejsze,że z nią nie ma problemu) pozostałe to kenik 2036D. Od jakiegoś czasu zauważylem,że rozłacza się obraz z kamer. Sprawdziłęm wszystko i okazalo się,że zostały zmienione IP kamer. Dziwne. Na routerze mam przypisane na sztywno macadresy do IP dodatkowo w kamerach są zmienione domyślne adresy na wprowadzone przeze mnie. Tak więc np zamiast 192.168.3.123 zmienione na 192.168.3.145. Program Device Manager wyszukuje je i mogę zmienić IP na poprawne jednak po czasie sytuacja się powtarza. Nie pisałem jeszcze na serwis Kenika. Przeskanowałem komputer i wirusów brak. W sieci działa łącznie około 20 urządzeń od tv poprzez telefony, serwer i tam problemu nie ma. Z rejestratorem też nie ma problemu. Oprogramowanie kamer jak i Rejestratora aktualizowałem i nic nie zmieniło. Dodam,że porty też są zmienione na inne niż domyślne. Portów nic nie zmienia. Nic nie jest ustawione w DMZ. Mogę ewentualnie wyłaczyć zdalne logowanie do routera, ale to raczej nie problem. SSH do routera też wyłaczone