Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Texa PolandTexa Poland
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Instalacja STAG 4 w skoda octavia 2.0 prawidłowe ustawienia

03 Sie 2017 19:26 1566 11
  • Poziom 21  
    Witam niedawno kupiłem skodę octavie I 2.0 2003r z instalacja 3 letnia stag.Wymieniłem wszystkie filtry, auto sporo paliło bo w mieszanym około 13l ,obroty drgają, postanowiłem kupić kabel LPG i samemu pogrzebać ,tak pogrzebałem ze teraz potrzebuje pomocy... kogoś cierpliwego, kto pomoże ustawieniach tego samemu.

    Zainstalowałem program (AC GAS SYNCHRO) i zapisałem w pliku stare ustawienia (na szczęście) później program zgłosił że jest aktualizacja sterownika , której dokonałem i tu już cyrki się zaczęły , w programie pokazywało ze obroty mam 1600/min na liczniku 800min , przez co nie mogłem przejść przez auto-kalibracje (zgłaszało ze auto powinno być na wolnych obrotach) wiec wczytałem stare ustawiania (które zapisałem) i wtedy mogłem dokonać auto-kalibracji, przy pierwszej wystąpił bad w postaci informacji ze "ciśnienie za wysokie czy kontynuować" zaznaczyłem TAK i przeszło do końca , przy kolejnej już nie było komunikatu .

    Problemem jest już w ustawieniach programu, widzę rozbieżność np:
    typ wtryskiwacza w programie mam AC- W01 BFC a w papierach mam RAIL type 30 (VALTEC) ale na liście do wyboru nie mam dokładnie takiego by zmienić.

    Moja prośba jest by ktoś na spokojnie przejże galerie (dodałem zdjęcia instalacji itd) i pomógł dobrać wszystko prawidłowo w programie, a później przejdziemy do kalibracji.

    Za pomoc odwdzięczę się %
    Chciałbym zrobić samemu (z pomocą kogoś) by mieć satysfakcje i czegoś się nauczyć.

    Instalacja STAG 4 w skoda octavia 2.0 prawidłowe ustawieniaInstalacja STAG 4 w skoda octavia 2.0 prawidłowe ustawieniaInstalacja STAG 4 w skoda octavia 2.0 prawidłowe ustawieniaInstalacja STAG 4 w skoda octavia 2.0 prawidłowe ustawieniaInstalacja STAG 4 w skoda octavia 2.0 prawidłowe ustawienia
    Instalacja STAG 4 w skoda octavia 2.0 prawidłowe ustawieniaInstalacja STAG 4 w skoda octavia 2.0 prawidłowe ustawienia
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Texa PolandTexa Poland
  • Poziom 19  
    I dla tego w gazie powinni grzebać specjaliści.
    Jedź do speca od gazu i tyle.
  • Texa PolandTexa Poland
  • Poziom 21  
    Michał_74 napisał:
    I dla tego w gazie powinni grzebać specjaliści.
    Jedź do speca od gazu i tyle.


    Dzięki za pomoc . Przyda się na pewno twoja rada . Sporo wnosi do tematu na pewno nie jednej osobie pomoże
  • Poziom 24  
    maciekchn napisał:
    wtryskiwacza w programie mam AC- W01 BFC
    I takie wstryskiwacze sobie kup (ok. 160 zł cała listwa), a te valteki to wrogowi podaruj.
  • Poziom 31  
    maciekchn napisał:
    Dzięki za pomoc . Przyda się na pewno twoja rada . Sporo wnosi do tematu na pewno nie jednej osobie pomoże

    Ale czego od nas oczekujesz? Że ktoś będzie Ci krzyżykami zaznaczał gdzie masz kliknąć czy da wykład ze strojenia staga którego dokładne opisy są dostępne na necie? Sądziłeś, że aktualizacja softu pomoże na problemy z szarpaniem? Chcesz mieć zrobione to jedź do gazownika, chcesz mieć satysfakcje to szukaj ogólnodostępnych informacji i się ucz a wróć z konkretnym pytaniem gdy nie będziesz wiedział jak coś ustawić.
  • Moderator Samochody
    marek49ae napisał:
    I takie wstryskiwacze sobie kup

    Nie do końca takie, bo zwykłe, bez BFC jak już.
  • Specjalista grupy V.A.G.
    Po pierwsze to należało by sprawdzić wtryskiwacze i je przynajmniej ustawić a tego bez czujnika nie zrobisz.
    Druga sprawa to ciśnienie gazu. Masz zbyt wysokie na wolnych obrotach i reduktor go nie utrzyma w całym zakresie obrotów.
    Czasy wtrysków są zbyt duże przy tym ciśnieniu.
    Ustaw ciśnienie gazu na 1,1-1,2 i wtedy kalibracja. Ustawia się to mechanicznie.
    Wziąłeś się za coś co nie jest proste.
    Jak spodziewasz się spalania 10l po mieście to trzeba bylo sobie kupic Fabie bo Octavia po mieście będzie palić powyżej 12.
    Co do ustawiania typu wtryskiwaczy to nie licz na to że będzie palić mniej, tu chodzi o wskazanie rezystancji wtryskiwaczy.
  • Poziom 24  
    ociz napisał:
    Nie do końca takie, bo zwykłe, bez BFC jak już.
    Ten silnik pewnie posiada 115km, czyli 85 kw. Wtryskiwacze zwykłe AC W01 11-29kw na cylinder, oraz BFC 15-40kw, czyli kolega ma rację, że lepsze będą zwykłe.
  • Poziom 21  
    Myślałem zeby zaczać od podmiany wtryskiwaczy miałem kiedys te czerwone valtec w vectra b zmieniłem na niebieskie fast reg i auto jak by nitro dostalo , tylko instalacja KME reguluje,ustawia sie łatwiej niz stag.

    Co myślicie o podmianie na fast reg ?
  • Poziom 41  
    Odżałuj około 70zł i zamontuj AC W02.
  • Poziom 21  
    a orientujesz sie moze czy wtyczki beda pasować , czy trzeba przerabiac ?
  • Moderator Samochody
    Będą pasować.
    Reg Fast to nigdy żadna rewelacja nie była, choć warte swojej ceny, ale ostatnio ich jakość podobno spadła. AC W01 nieznacznie droższe a pewniejsze a jeszcze trochę drożej dużo lepsze AC W02.