Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

OPEL CORSA 1,3DTJ - Niestabilne Cisnienie Common Rail

04 Sie 2017 22:28 570 2
  • Poziom 12  
    Witam,borykam się z problemem jak w temacie,ciśnienie w rampie 0089 i 0093.Różnica pomiędzy ciśnieniem zadanym a rzeczywistym dochodziła na początku do ok 500 bar.(testy na delphi).Po wymianie pompy wysokiego ciśnienia,podmianie regulatora w i zaworu ciśnienie w szynie,różnica wynosi ok 200 barów.Czym objawia sie usterka,wcześniej po przegazowaniu powyżej 3 tys tryb awaryjny.Teraz dzieje sie to podczas jazdy,3-3,5 tys i awaryjny.(możliwy brak paliwa)ale powrót pszymkniety,filtr nowy,pompa niskiego ok,próby przelewowe na wtryskach ok,instalacja sprawdzona.Pali na dotyk wtryski dopisane,ciśnienie na szynie max do 1000b.nie kopci pracuje równo.Powrót przytkany żeby wykluczyć zawór upustowy.Jakieś sugestie(czujniki z używki niestety, niby sprawne)
  • Poziom 12  
    Niestety temat nadal nie rozwiązany,pomorze ktoś..
  • Poziom 12  
    witam,niestabilność ciśnień w układzie paliwowym była spowodowana uszkodzonym zaworem upustowym niskiego ciśnienia.Który znajduje się za pokrywą zaworów z czterema przewodami paliwowymi callana.Mam nadzieje ze komus sie przyda ta informacja.pozdrawiam