Witam. Od wielu lat jestem posiadaczem ukochanego samochodu marki Peugot. Jest to model 406 coupe z 2003 r. W moim aucie fabrycznie na dachu zamontowana jest antena ze wzmacniaczem. Do podstawy w której się znajduje przykręcany jest sztyft metalowy - maszt powleczony plastikiem. Nie wiem jak zbudowany jest w środku. Moim bardzo poważnym i notorycznie powtarzającym się problemem, są kradzieże tego elementu. Jest on przykręcany więc dla złodzieja nie stanowi żadnego problemu. Klejenie tego na stałe mija się z celem ponieważ w przypadku niemożności kradzieży złodziej może dokonać innych zniszczeń złośliwie. Postanowiłem zmodernizować antenę montując na oryginalnej nakładkę typu płetwa rekina. Problem polega na tym, iż nie mam pojęcia jak wykonać element zastępujący maszt, który zmieściłbym wewnątrz obudowy. Nie wiem jaką oporność powinien mieć np. drut miedziany, przekrój, długość i ewentualny kształt, aby uniknąć nie chcianych zakłóceń . Oryginalny maszt ma 30 cm. długości. Bez niego radio nadal odbiera stacje bez szumów. Jednak przejeżdżając np. pod, lub obok słupów z napi€ęciem słychać szumy i trzaski. Bardzo proszę kogoś znającego temat budowy anten samochodowych o pilną pomoc. Jeżdżę bardzo dużo po kraju, zwłaszcza nocą i radio jest w tym momencie jedynym oknem na świat. Za wszelkie porady z góry bardzo wszystkim dziękuję. Krzysztof.