Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mini Disc Sony MDS-JB 930QS - jak podłaczyć...

piteriks 10 Sie 2017 20:21 606 4
  • #1 10 Sie 2017 20:21
    piteriks
    Poziom 2  

Witam wszystkich.
    Mam problem, ale proszę nie śmiejcie się. Ja jestem w tym zielony i moje pytanie zapewne dla Was będzie banalne.
    Spełniłem swoje młodzieżowe marzenie i kupiłem hi fi w segmencie, ale za zbója nie wiem jak to podłączyć .
    Próbowałem podłączyć we wzmacniaczu do wszystkich gniazd cd, tuner, aux, phono a z minidiscu analog i nic. A w ogóle nie orientuje się jak mam użyć gniazd optical.
    Proszę zobaczcie przesłane zdjęcia i napiszcie mi możliwie najprostszym językiem jak połączyć mini disc ze wzmacniaczem.
    Mini Disc Sony MDS-JB 930QS - jak podłaczyć... Mini Disc Sony MDS-JB 930QS - jak podłaczyć...

Z góry dziękuję
    Piotrek

0 4
  • #2 10 Sie 2017 20:52
    arturdip
    Poziom 25  

Witam.Podłącz do gniazda magnetofonowego(z mini disc wyjście out do wzmacniacza do wejścia magnetofonowego in)(Wejście mini disk czyli jego in do wzmacniacza do wyjścia rec)obydwa kable do gniazd przewidzianych dla magnetofonu .Poz artur

0
  • #3 10 Sie 2017 20:53
    D214d3k
    Poziom 39  

Tak jak magnetofon na przykład lina analog do zestawu gniazd tape 1 "out" do "play" 1 parą i do nagrywania "in" do "rec" drugą parą. Cyfrowo/optycznie chyba nie da rady bo nie masz takich wejść we wzmacniaczu.

0
  • #4 11 Sie 2017 07:06
    Polon_us
    Poziom 41  

Hmm, moim zdaniem można to podłączyć następująco:

- magnetofon - wyjście Line OUT
    - wzmacniacz - wejście AUX
    - wzmacniacz - pokrętło "Input Selector" na AUX
    - wzmacniacz - pokrętło "Tape Monitor" na "Source Direct" lub "Source"

Tak swoją drogą, kolega ma nagrany mini-disc?
    Jest pewność, że te urządzenia są sprawne?

0
  • #5 22 Paź 2017 16:20
    piteriks
    Poziom 2  

Witam.