Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Komputer do podstawowych funkcji za +/- 200zł

michciu98 11 Sie 2017 23:33 1137 47
  • #1 11 Sie 2017 23:33
    michciu98
    Poziom 3  

Witam,

Chciałbym złożyć dla swojej mamy komputer, który byłby wykorzystywany jedynie do prac podstawowych tj. tworzenia dokumentów (czyli pakiet Office), przeglądania poczty (i ewentualnie Internetu) i raz na jakiś czas zagrania w pasjansa. (preferowany system to Windows 7)

W związku z tym, że na składaniu komputerów nie znam się za dobrze, proszę forum o pomoc.

Jestem w posiadaniu kilku starych, lecz w pełni sprawnych komponentów komputerowych, które są pozostałością po rozbudowie mojego obecnego PC. A są to mianowicie:
    -procesor + radiator/chłodzenie: Procesor AMD Athlon II X3 425 /2,7GHz BOX, AM3/
    -karta graficzna Asus Radeon HD4670 512MB DVI HDMI
    -bezprzewodowa karta sieciowa PCI ADAPTER /TP LINK TL-WN751ND (32 pinowe PCI)
    -zasilacz Fortron ATX-350 PNF 350W

Moim założeniem jest zrobienie z tych komponentów komputerka z prawdziwego zdarzenia, czyli dokupienie tylko i WYŁĄCZNIE najbardziej niezbędnych części, czyli chyba płyty głównej, RAM-u i obudowy. I tutaj moja prośba do Was - pomóżcie, co wybrać, żeby wyszło jak najtaniej budżet to 100 zł + monitor po taniości. (+/- 100zł)

Dobrze by było, żeby istniała możliwość rozbudowy o napęd optyczny DVD.
    Prosiłbym o nazwy konkretnych modeli i przybliżoną cenę.

• #2 11 Sie 2017 23:59
    MiernikZKauflanda
    Poziom 15  

Cytat:
    Procesor ADM

Ciekawe, jakaś nowa marka procesorów weszła na rynek? Jak uzbieram trochę pieniędzy to kupię i wypróbuję!

A tak na 100% poważnie: budżet ZNACZNIE wykroczy za 100zł. Będą potrzebne: