Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wyrzucanie z sieci bezprzewodowej, konfiguracja

12 Sie 2017 11:35 1026 8
  • Poziom 4  
    Witam, od 2 dni nie mam internetu, zadzwoniłem do dostawcy, bo moze to u nich awaria lecz tam wszystko jest w porządku, zesetartowali u mnie internet czy coś takiego (nie wiem, nie znam się). Nic to nie dało więc pomyślałem żeby zresetować router do ustawień fabrycznych i od nowa skonfigurować (dwr 116). Ustawiam najpierw wszystko w "pierwszym etapie": zabezpieczenia, strefa czasowa, hasło do sieci bezprzewodowej itd. Po zakończeniu tego wyskauje informacja czy chce teraz zresetować router czy później po konfiguracji i tutaj problem, bo strona sie zawiesza na 5 sekund, wyrzuca z sieci wi-fi i już nie da się z nią połączyć, ale jest caly czas widoczna. Resetowałem już 3 razy i nadal.to samo. Możliwe, ze na początku coś źle zaznaczam, dacie radę jakos pomóc, czy dzwonić znowu do dostawcy i niech np. przyślą techników?
  • Poziom 29  
    1. Jaki to dostawca internetu? W jakiej technologi?
    2. Czy router to jedyne urządzenie dostępowe w sieci? Jeżeli nie podaj model pozostałych.
    3. Czy w przypadku podłączenia do routera za pomocą kabla problem też występuje?
  • Poziom 4  
    Dostawcą jest firma Czajen, przez światłowód idzie z tego co wiem. Nie mam mozliwosci podłączenia się do routera przez kabel, tylko wi-fi.
  • Poziom 29  
    Rozumiem, że router jest w pełni własnością firmy? Tj. nie masz możliwości pełnej jego konfiguracji?
    Ponadto sam router posiada gniazda LAN, dlaczego nie masz możliwości wpięcia kabla?
  • Poziom 41  
    Skoro ustawiasz hasło po konfiguracji to chyba normalne, że musisz z tą siecią połączyć się ponownie wpisując hasło, które ustawiłeś?
  • Poziom 4  
    Nie jest własnością firmy, jest mój. Myślałem, że chodzi Ci o podpiecie do komputera, tak to wiadomo, ze mam możliwość.