Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Po ponownym uruchomieniu systemu ikony sa wielkie i znikaja z paska zadan

madian 13 Sie 2017 10:58 369 4
  • #1 13 Sie 2017 10:58
    madian
    Poziom 8  

    Komp. MSI GP70 Leopard Pro. WIN7 Home Premium 64bit.
    Po każdym restarcie systemu ikony pulpitu pojawiają się w auto-rozmieszczeniu, są duże i znikają ikony z paska zadań.
    Wyłączam auto-rozmieszczenie, zmniejszam ikony. Z paskiem zadań radze sobie tak, ze wchodzę we WSZYSTKIE PROGRAMY wybieram jeden z tych który powinien znajdować się na pasku, klikam prawym, pojawia się aplet ODEPNIJ OD PASKA ZADAŃ. Klikam i pojawiają się pozostałe ikonki.
    Proszę o rade co z tym zrobić!!!! Doprowadza mnie to do szalu. Żądne standardowe zmiany nie przynoszą poprawy. Uruchamiam system ponownie i dalej kicha.
    Jaki powinny być prawidłowy wpis rejestru odpowiedzialny za IKONY PULPITU, możne tam mam coś rozjechane.

  • #2 13 Sie 2017 18:03
    RADU23
    Moderator - Komputery Serwis

    Na początek =>
    Wykonaj skanowanie MBAM oraz ADWcleaner i usuń wszystko co wykryją
    https://www.malwarebytes.com/dl-confirm/
    http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
    Pobierz Farbar Recovery Scan Tool http://www.bleepingcomputer.com/download/farbar-recovery-scan-tool/ zgodny z wersją systemu 32-bit lub 64-bit.
    Uruchom FRST i kliknij "Scan". Wstaw raport FRST i Addition jako załączniki.

  • #4 26 Sie 2017 23:31
    madian
    Poziom 8  

    SZUKAM SPECJALISTY ,KTÓRY JEST W STANIE ROZWIĄZAĆ TEN PROBLEM!!!
    Ponownie zainstalowałem sterowniki kart graficznych...
    Uaktualniłem WIN7...
    Próbowałem na programach naprawczych...
    i ku...wa NIC.
    Efekt jest teraz taki, ze zdarza sie, ze po ponownym uruchomieniu komputera jest OK. Ikony sa na swoim miejscu, itd.
    Ale po 2,3 uruchomieniu, ponownie ikony pulpitu sa wielkie, a z paska zadań wszystko znika
    CZY KTOŚ MOŻE MI POMÓC.
    PROBLEM JEST CIEKAWY

  • #5 27 Sie 2017 00:35
    Kolobos
    Spec od komputerów

    Utowrz nowe konto i sprawdz czy tam tez wystepuje ten sam problem.

    Odinstaluj Ashampoo WinOptimizer 15 oraz Bitdefender (jezeli nic sie nie zmieni po deinstalacji BD to mozesz go zainstalowac ponownie).

    Obok frst.exe utworz plik Fixlist.txt z zawartoscia:
    Task: {0414EECF-8989-4828-8FA1-C6781A949833} - \{66ABDEED-DB7E-47A3-A4B6-36DB2396ED6D} -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {0EE21DF1-EB55-4399-83CC-147C30BE6133} - \ISM-UpdateService-4e00205a-2ab1-4423-8f77-cc25b82cde1d -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {16CA1FEF-4969-4F17-A6E6-5B776F77B22F} - \{4DE31186-0436-46F3-991B-704E3AB7B249} -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {1B259418-0360-4A7F-8A44-A1F416B60B29} - \TuneUpUtilities_Task_BkGndMaintenance2013 -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {227ED9B8-67A4-431A-9011-B086A0A1B383} - \AdobeAAMUpdater-1.0-Vader-Komputer-Vader -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {4A806325-4FD9-43D1-A595-B187E978AEB5} - \{2C5386B1-5B67-47E7-A836-56EBC1AEA601} -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {4CA4B4AC-ADBC-4FBF-B555-E8CB4022B08C} - \{57BE5C88-E5ED-4D2F-9D1D-27BD145A93A9} -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {57AD6CFE-18B7-4B7C-87AD-670D979016FA} - \CreateChoiceProcessTask -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {59DE94AB-227E-4EA6-8FCE-37FE9DB5113B} - \AVGPCTuneUp_Task_BkGndMaintenance -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {5FE5EF21-554D-4DFE-A197-F08653C79F7B} - \AVAST Software\Avast settings backup -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {60CA5068-B0E2-4F32-983D-786623F05D1C} - \CCleanerSkipUAC -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {6F2BB156-1CED-4951-BCBC-384E0ACA0F9F} - \RealDownloaderRealUpgradeScheduledTaskS-1-5-21-1898771112-1761292489-3619662880-1001 -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {7B2A1878-FA12-4038-AF32-1E2636F871DB} - System32\Tasks\Opera scheduled Autoupdate 1500402709 => C:\Program Files\Opera\launcher.exe [2017-07-18] (Opera Software)
    Task: {98837F44-3FC6-4FED-B8EA-417CDE095A3A} - \ISM-UpdateService-4e00205a-2ab1-4423-8f77-cc25b82cde1d-Logon -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {989BC34B-E6B5-4BBE-A35C-37699A7CBF92} - \{40BE97DC-50DD-4E3D-9B8F-3B585CDC1CBF} -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {A7776879-6321-4CC2-B373-3AA6B720728C} - \Apple\AppleSoftwareUpdate -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {BE47564D-48A7-4303-92D9-2B3EB67ACE55} - \Adobe Acrobat Update Task -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {BF840608-8081-4C1E-938D-F89A80BBA21C} - \Adobe Reader and Acrobat Manager -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {C84B8DCE-8C32-41FF-93C3-D4F45AB41DD8} - \{BA9AD661-0F85-4275-8666-0D40CD6856BF} -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {D8772DE2-0C16-43A3-B089-241D525D05FF} - \{4B0B4E7D-582B-4D12-B2FD-F19A5B28E6B9} -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {DC3DDC69-9C2E-4855-9B3B-02D34BFF520D} - \{54E452E7-E3DF-4D1D-9401-38EB35589E38} -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {ED91B2ED-341A-4F5F-87B0-BF3CEA602ABF} - \Adobe Flash Player Updater -> Brak pliku <==== UWAGA
    Task: {FA34ABED-D75F-4551-8329-727BDF414152} - \{91121EB6-FCAA-4711-B99B-DCBCA02A2F2C} -> Brak pliku <==== UWAGA
    HKU\S-1-5-21-1898771112-1761292489-3619662880-1001\...\MountPoints2: {0cbb1927-14d4-11e4-aa6d-806e6f6e6963} - "F:\WD Drive Unlock.exe" autoplay=true
    HKU\S-1-5-21-1898771112-1761292489-3619662880-1001\...\MountPoints2: {a19032e5-4e3f-11e5-b434-a088699a4605} - F:\AutoRun.exe
    HKU\S-1-5-21-1898771112-1761292489-3619662880-1001\...\MountPoints2: {a19032f1-4e3f-11e5-b434-a088699a4605} - F:\setup_vmc_lite.exe /checkApplicationPresence
    BootExecute:
    U3 a5uxvg71; C:\Windows\System32\Drivers\a5uxvg71.sys [0 ] (Intel Corporation) <==== UWAGA (zerobajtowy plik/folder)
    2017-07-19 19:54 - 2017-07-19 19:54 - 000000000 ____D C:\ProgramData\AVG
    2017-07-18 20:32 - 2017-07-23 18:54 - 000003888 _____ C:\Windows\System32\Tasks\Opera scheduled Autoupdate 1500402709
    2017-07-13 22:04 - 2017-08-13 21:54 - 000000000 ___DC C:\AdwCleaner
    2014-07-13 09:31 - 2014-07-13 09:31 - 000000204 _____ () C:\Users\Vader\AppData\Roaming\f243c05e.dat

    W FRST wybierz Napraw.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME