Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Elektryczna pompa ABS Golf 2

13 Aug 2017 19:41 1884 8
  • Level 3  
    Witam. Potrzebuję pomocy ponieważ mam golfa 2 z elektryczną pompą abs i podczas jazdy zapaliła się kontrolka od hamulca póxniej od abs i twardy pedał tak jakby pompa wyłączyła dopływ płynu do kół okazał się wyphnięty cylinderek wszystko naprawiłem odpowietrzyłem choć z tyłu nie chciał leciec płyn ale pokombinowałem z regulatorem siły hamowania i poleciał. hamulce odpowietrzone silnik w pompie słychać zawór ciśnieniowy w pompie działa a pedał hamulca twardy i świeci się abs i kontrolka hamulca ręcznego. Miał ktoś taki przypadek albo schemat tej pompy żebym mógł sprawdzić piny w kostkach
    Czy Twoje urządzenia IoT są bezpieczne? [Webinar 22.06.2021, g.9.00]. Zarejestruj się za darmo
  • Network and Internet specialist
    Mam rozpiskę niektórych pinów sterownika abs. Może najpierw odczytać kody błędów:
    Elektryczna pompa ABS Golf 2
    Fig1:
    Elektryczna pompa ABS Golf 2
    Fig2:
    Elektryczna pompa ABS Golf 2
    Opis kodów:
    Elektryczna pompa ABS Golf 2

    Jak się uda odczytać to daj znać.
  • Network and Internet specialist
    Tam jest opisane że w zależności od modelu druga kostka jest koloru niebieskiego( wcześniejszy model) lub szarego (późniejszy model).
    Łączenie jest identyczne
    CaroM wrote:
    jedną główną szeroką

    Masz złącze OBD2? Może podłącz VAGCOM lub VCDS co on na to poradzi.
  • Network and Internet specialist
    CaroM wrote:
    ZAMÓWIŁEM KABEL PRZEJŚCIE Z 16 PINÓW NA 2 PINY I PODŁĄCZE

    Wątpię że to zadziała bo w złączu chyba nie masz linii K tylko kody błyskowe.
  • Network and Internet specialist
    Dlatego trzeba najpierw przeprowadzić odczyt kodów błyskowych.
    Bierzesz kawałek przewodu i wtykasz w piny 1 obu złączy.
    włączasz zapłon i po 3 sekundach wyjmujesz przewód.
    Zapala się lampka ABS na 2,5 sekundy i po 2,5 sekundy gaśnie. Od tego momentu zaczynają się pokazywać kody błędów w grupach po 4 cyfry. 1 krótki impuls i dłuższa przerwa to 1. dwa krótkie błyski i przerwa to 2 itp. 4 długie błyski kończą sekcje pokazywania kodów i rozpoczyna się ona od nowa aż do wyłączenia zapłonu.
  • Moderator of Cars
    Heinzek wrote:
    Masz złącze OBD2? Może podłącz VAGCOM lub VCDS co on na to poradzi.

    A może pójdziesz doradzać tam, gdzie do tej pory, czyli gdzie indziej? Bo tutaj raczej kariery nie zrobisz, zapewniam.
    http://www.zssplus.pl/prace_dyplomowe/praca_3_teves.htm
    Proszę poczytać, DOKŁADNIE!

    Dodano po 11 [minuty]:

    CaroM wrote:
    Wydaje mi się że będe musiał rozebrać pompę abs bo silnik brzęczy tylko że jest pytanie czy nie oberwał się napęd od silnika i tylko słychać że silnik pompy pracuje ale nic może nie napędzać bo oberwał się napęd
    W żadnym przypadku nie rozbieraj tego agregatu. Jeśli jesteś pewien co do odpowietrzenia, to niestety pozostaje wymiana.