Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mozilla nie udało się nawiązać bezp.połączenia

eeeewa 13 Sie 2017 21:33 1356 5
  • #1 13 Sie 2017 21:33
    eeeewa
    Poziom 5  

    Włączyłam dzisiaj komputer i na każdej stronie wymagającej zalogowania się (google, gmail, FB, YT itd..) pojawia się info o tym, że połączenie nie jest bezpieczne:
    Mozilla nie udało się nawiązać bezp.połączenia

    Przeskanowałam Kasperskym, nie znalazł żadnych wirusów.
    Jako jedno z rozwiązań podano instrukcję, jak zmienić ustawienia w Kasperskim.
    Pytanie: czy to jest bezpieczne?
    Mozilla nie udało się nawiązać bezp.połączenia Jeśli wejdę potem na stronę swojego banku, żeby zrobić przelew, to mam rozumieć, że połączenie to nie będzie już szyfrowane czy jak?

    I jeszcze jedno: od prawie dwóch tygodni korzystam z internetu mobilnego z routerem. W momencie, kiedy przechodzę na stary modem, z którego korzystałam wcześniej (net na doładowania) wyżej wymieniony problem znika! Mogę wchodzić na dowolną stronę bez problemu.

    Dlatego zastanawiam się, czy to jakiś błąd sieci (jeśli tak, jak naprawić) czy jakaś działalność "osób trzecich" - i boję się cokolwiek ruszać w ustawieniach.
    Co powinnam zrobić?

    0 5
  • Pomocny post
    #2 13 Sie 2017 22:29
    RADU23
    Moderator - Komputery Serwis

    Godzinę i datę w systemie masz ustawioną prawidłowo? Sprawdź.

    Następnie =>
    Wykonaj skanowanie MBAM oraz ADWcleaner i usuń wszystko co wykryją
    https://www.malwarebytes.com/dl-confirm/
    http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
    Pobierz Farbar Recovery Scan Tool http://www.bleepingcomputer.com/download/farbar-recovery-scan-tool/ zgodny z wersją systemu 32-bit lub 64-bit.
    Uruchom FRST i kliknij "Scan". Wstaw raport FRST i Addition jako załączniki.

    0
  • Pomocny post
    #4 14 Sie 2017 05:42
    krzychupar
    Poziom 41  

    Otwórz notatnik systemowy i wklej:

    HKLM\...\Run: [] => [X]
    HKU\S-1-5-21-2051140457-2844106054-1565599238-1000\...\MountPoints2: {66df9838-ffe2-11e6-86f6-b86b23b4b282} - G:\autorun.exe
    HKU\S-1-5-21-2051140457-2844106054-1565599238-1000\...\MountPoints2: {8894d715-fb2b-11e6-888b-b86b23b4b282} - E:\AutoRun.exe
    HKU\S-1-5-21-2051140457-2844106054-1565599238-1000\...\MountPoints2: {93e70b3c-79c5-11e7-9aa6-b86b23b4b282} - E:\AutoRun.exe
    HKU\S-1-5-21-2051140457-2844106054-1565599238-1000\...\MountPoints2: {bea2b107-6da6-11e5-a13c-d07e3516b0e3} - E:\AutoRun.exe
    HKU\S-1-5-21-2051140457-2844106054-1565599238-1000\...\MountPoints2: {bea2b11e-6da6-11e5-a13c-d07e3516b0e3} - F:\AutoRun.exe
    HKU\S-1-5-21-2051140457-2844106054-1565599238-1000\...\MountPoints2: {cb5358de-8052-11e7-9fc8-b86b23b4b282} - E:\AutoRun.exe
    HKU\S-1-5-21-2051140457-2844106054-1565599238-1000\...\MountPoints2: {ff5e4efd-7c1b-11e5-9864-d07e3516b0e3} - E:\AutoRun.exe
    HKU\S-1-5-18\Control Panel\Desktop\\SCRNSAVE.EXE ->
    ShortcutTarget: Wysyłanie do programu OneNote.lnk -> C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16\ONENOTEM.EXE (Brak pliku)
    SearchScopes: HKLM -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
    SearchScopes: HKLM-x32 -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
    SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2051140457-2844106054-1565599238-1000 -> DefaultScope {1B1923B5-4708-4C00-901A-E158965087A7} URL =
    SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2051140457-2844106054-1565599238-1000 -> {1B1923B5-4708-4C00-901A-E158965087A7} URL =
    CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [lifbcibllhkdhoafpjfnlhfpfgnpldfl] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
    CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [ofoeigeaodhbjogdigckajfhjbonaofg] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
    2017-08-13 23:25 - 2017-08-13 23:27 - 000000000 ____D C:\AdwCleaner
    EmptyTemp:

    Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść w folderze obok FRST.exe.
    Uruchom FRST i kliknij w Fix/Napraw.

    1
  • #5 14 Sie 2017 09:34
    eeeewa
    Poziom 5  

    Zrobiłam, problemu póki co już nie ma.
    Dzięki Wam! :)

    0
  • #6 15 Sie 2017 20:54
    RADU23
    Moderator - Komputery Serwis

    Usuń folder C:\FRST i to wszystko.
    Mozilla nie udało się nawiązać bezp.połączenia

    0