Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault megane 1.4 16V. Brak mocy na biegach.

14 Sie 2017 19:22 1029 14
  • Poziom 5  
    Witam mam mały problem dzisiaj jakieś 15min temu jechałem samochodem. Zatrzymałem się na poboczu po odpaleniu wogóle tak jak by biegów nie było. Podejrzewam o to tarcze sprzegła ale nie znam się zabardzo na mechanice. proszę o pomoc. Dodam tylko że przy odpalonym silniku biegu normalnie wchodzą i nic się nie dzieje.
  • Poziom 25  
    Witam.Podejrzewam że masz zerwane frezy na przegubie,sam przegub albo zerwany albo wysuną się ze skrzyni.Wejdź pod samochód niech ktoś go odpali dla bezpieczeństwa i włączy bieg powinieneś szybko namierzyć problem bo soś będzie się kręcić a reszta będzie w stała.
  • Poziom 5  
    Właśnie sprawdzone i nic takiego się nie dzieje.
  • Poziom 25  
    Sprzęgło tak z niczego by się zepsuło?nie było czuć wcześniej uślizgów?
  • Poziom 5  
    Nie nie było nic takiego czuć. teraz podniosłem jedną stronę samochodu i na biegu koło się kręci tak jak by było na luzie.
  • Poziom 25  
    A w skrzyni nie słychać jakichś trzasków?
  • Poziom 5  
    Jest mały zgrzycik przy biegach wrzucaniu. Podjąłem diagnozę że to może być wina skrzyni ale wole dmuchać na zimno :(
  • Poziom 25  
    Zgrzycik przy wrzucaniu biegów to jakby dobrze nie wysprzęglał ale to tym bardziej powinien ciągnąć.
  • Poziom 5  
    No okej. Ale to nie jest ciąg zgrzytu tylko na chwilke się odezwie cichutko i milczy przy zmianie biegu. Interesuje mnie czemu przy wrzuceniu biegu koło podniesione i się kręci troche to dla mnie dziwne.
  • Poziom 25  
    To nie jest dziwne a normalne nawet na luzie koło będzie się obracać.A jak włączasz sprzęgło to czujesz takie przejście że najpierw opór a potem pedał sam leci?
  • Poziom 5