Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Lanos - Przekaźnik drl schemat

Kubas93. 26 Aug 2017 08:45 3063 33
  • #31
    abart64
    Level 31  
    Jeśli tak to ok, bo już sie pogubiłem że raz piszesz o postojówce a raz o mijania.

    Zobacz jeszcze czy masy na żarówki kierunków są na cokołach czy nie na stopkach.Choć nie wiem czy to może mieć wpływ.Włóż starą normalną żarówkę i zobacz jak jest masa.
    Innych pomysł nie mam.
  • #32
    Kubas93.
    Level 5  
    Wychodzi na to że masę mam na cokole żarówki, cały czas przy wyłączonych kierunkowskazach i zaplonie. Tak powinno być?
  • #33
    g107r
    Level 38  
    TAK, tak powinno być. Masa jest stale.
    Sprawdź punkty masowe przykręcone za lampami, za filtrem powietrza i obok akumulatora, to takie kostki z wieloma przewodami przykręcone do nadwozia, lub miernikiem zobacz czy masz dobre masy na oprawkach żarówek.
    Zmostkuj wejście 12V pin49 z wyjściem 49a w przerywaczu kierunkowskazów (31 to masa), sprawdzisz napięcie na kierunkowskazach,
    nie wiem co oznacza "przygaszone"
    Kubas93. wrote:
    Na mijania, tak działają poprawnie, może lekko przygaszone, ale na dziennych to już różnie, raz mrugają razem z dziennymi, a raz mrugają kierunki jak głupie. Oryginalne działają normalnie

    co jest przygaszone, dzienne ? Masz pewnie duży spadek napięcia przy poborze 110W do żarówek.
    http://daewooforum.pl/temat82042.html , idzie tym i pozycja i kierunki. To na koniec, bo do tej pięty achillesowej najlepiej wyjąć fotel.
    abart64 wrote:
    Pewnie schemat do mijania sterowanych plusem a lanos ma sterowanie masą.
    Plusem, i we włączniku, i żarówkami sterowanie jest plusem.
    Odłącz wszystko po za plusem ze stacyjki, ten najlepiej do + aku, zasil 85 i cokół masą, i samymi przewodami podłączaj się bezpośrednio do + akumulatora, sprawdź czy ten DRL działa jak oczekujesz, wyeliminuj błędy w instalacji lanosa. Wtedy podłączaj się stopniowo pod instalację.
    Kubas93. wrote:
    A problem tylko w tym, że nie wyłączają się światła dzienne po włączeniu świateł mijania.
    Ale ta strona DRL gasła, a mrugał tylko kierunek ?
    Z odpowiednią częstotliwością ? Teraz wygląda jakby po kilku impulsach tracił się rezystor udający żarówkę, a bez żarówek, przy spalonej, mruga szybciej. One czasem się nie spaliły ? KTÓRE żarówki mają udawać ? Mijania, czy kierunkowskazów ? Nadal się grzeją ?
    Kubas93. wrote:
    Właśnie pod pozycyjne się wpiąłem pod +, ale wydaje mi się że sterowanie + jest. Wcześniejsze światła miałem podpięte pod + postojowej i działało jak należy.
    W sumie, to co wtedy zrobiłeś ? Nic ? Czy jednak zmieniłeś PUNKT podpięcia ?

    W ogóle to to ma homologację ? Bez niej narażasz się na zabranie dowodu rejestracyjnego.
  • #34
    Kubas93.
    Level 5  
    Homologacji nie ma, ale szybko na miejscu mogę to zdemontować i wsadzić zwykłe żarówki do kierunkowskazów. Chyba, że trafię na upierdliwego policjanta. Bo przy zwykłych żarówkach wszystko działa prawidłowo. Nie działa tylko prawidłowo kierunkowskaz przy włączonych światłach dziennych.

    Problem z wyłączaniem świateł mijania rozwiązany. Tylko te nieszczęsne kierunkowskazy które działają jak na dołączonym filmie wcześniej.