Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Prisma 37 - silnik Tecumseh .

18 Sie 2017 13:32 1632 5
  • Poziom 10  
    Witam prawdopodobnie padł mi silnik w kosiarce. Obstawiam brak kompresji, ze względu na spadek oporu po próbie pociągnięcia za szarpak i jakby wolniejsza reakcja silnika po pociągnięciu za szarpak. Po prostu wygląda to jak by silnik dłużej się kręcił, a nie odbija od razu, jak było to przed awarią. Paliwo świeże, zalewane na bieżąco,olej jest,iskra jest,świeca wymieniana. Nie odpala nawet po podlaniu bezpośrednio pod świecę.

    Pomyślałem o wymianie silnika, słyszałem że można zaadoptować do tej lawety mocniejszy silnik Briggsa. Czy ta marka to lepsza alternatywa od Tecumseha? Ewentualnie który model by pasował?
  • Pomocny post
    Poziom 16  
    Sprawdź czy nie jest wydmuchana uszczelka po głowicą są takie same objawy.
  • Poziom 35  
    Zdemontuj głowicę i sprawdź działanie zaworów, może jest uszkodzony wałek rozrządu.
    Jeśli masz odpowiedni przyrząd z manometrem, to wcześniej sprawdź rzeczywiste ciśnienie w cylindrze, którego wynik da obraz o kondycji silnika.
  • Poziom 17  
    mieliśmy to samo ,okazało się że rozleciał sie regulator obrotów ,elementy z regulatora dostały się miedzy zęby wałka rozrządu i wału ,wykruszyły się zęby na wałku i pękł wałek rozrządu

    Dodano po 12 [minuty]:

    zapytanie do forumowiczów== silnik na licencji Tecumesh ,z wieńcem zapalarki pod kołem zamachowym ,a koło zapalarki z boku,okazuje sie że kręci się w lewo ,czy ktoś z tym sprzętem się spotkał,
  • Poziom 10  
    Zdjąłem głowicę u siebie, uszczelka wygląda ładnie, nie jest nigdzie zaolejona itd. Dolny zawór jest jakby podstawiony, tzn pracuje ale grzybek nie chowa się do końca jak w przypadku górnego,pewnie on będzie objawem braku kompresji. Gdzie szukać problemu jego podstawienia?
  • Poziom 10  
    Witam ponownie, potrzebuje porady, kupiłem zastępczo silnik Briggs & Stratton 450 do tej lawety, dostałem silnik bez piasty bo sprzedający uznał że może ją podrzucić, ale tak czy siak nie będzie pasować, przymierzyłem swoją z poprzedniego silnika i wchodzi na wał dosyć luźno pomimo klina, w starym silniku tak samo luźno wchodzi ale bez klina, z klinem jest znaczący opór, czy mam szukać wyższego klina czy może tak zostać?

    Druga sprawa sprzedający przekonywał mnie że "gaszenie" jest tak samo rozwiązane, tutaj widzę że jednak trochę się różni?