Witam
Ostatnio sporo pytań zadaje w związku ze skuterem Cityliner 415, odpowiedzi zero, ale mam nadzieje że na te ktoś mądry mi odpowie.
Posiadam Cityliner 415 z 2012 i aż 3 pary z różną pojemnością akumulatorów; 100Ah, 70Ah oraz 60Ah; wszystkie w technologii AGM. Na każdej z tych par osiągam podobny dystans, ok 13km a potem nawet pod najmniejsze wzniesienie napięcie drastycznie spada, nawet poniżej 16V i włącza się błąd E55. Napięcie mierze podczas jazdy multimetrem z wtyczką na 3 bolce, którą wkładam do gniazda ładowania.
Jedna z tych part, Toyama NPM 105Ah AGM są jeszcze na gwarancji i chcę je oddać do reklamacji w przyszłym tygodniu.
Mam pecha czy każdy akumulator AGM to dziadostwo? A może z elektroniką skutera coś nie tak, bo E55 się włącza a na wyświetlaczu ikonka od akumulatorów pokazuje że są pełne.
Ostatnio sporo pytań zadaje w związku ze skuterem Cityliner 415, odpowiedzi zero, ale mam nadzieje że na te ktoś mądry mi odpowie.
Posiadam Cityliner 415 z 2012 i aż 3 pary z różną pojemnością akumulatorów; 100Ah, 70Ah oraz 60Ah; wszystkie w technologii AGM. Na każdej z tych par osiągam podobny dystans, ok 13km a potem nawet pod najmniejsze wzniesienie napięcie drastycznie spada, nawet poniżej 16V i włącza się błąd E55. Napięcie mierze podczas jazdy multimetrem z wtyczką na 3 bolce, którą wkładam do gniazda ładowania.
Jedna z tych part, Toyama NPM 105Ah AGM są jeszcze na gwarancji i chcę je oddać do reklamacji w przyszłym tygodniu.
Mam pecha czy każdy akumulator AGM to dziadostwo? A może z elektroniką skutera coś nie tak, bo E55 się włącza a na wyświetlaczu ikonka od akumulatorów pokazuje że są pełne.