Cześć.
Piszę ten temat tutaj, pomimo, że dotyczy akumulatora motocyklowego, ale chodzi bardziej o ogólną zasadę użytkowania aku tego typu.
Musiałem wymienić stary akumulator bezobsługowy i padło na model Varta YB14-A2, który był do własnoręcznego zalania i naładowania.
Pierwsze uruchomienie zrobiłem zgodnie z instrukcją i wydaje się ok.
Pytania dotyczy późniejszego ładowania i eksploatacji:
1. Czy kiedy będę ładował ten akumulator (np w zimie), to za każdym razem muszę wyciągać koreczki zamykające cele?
2. Czy rurka odpowietrzająca powinna zostać wpięta także podczas codziennego użytkowania motocykla, czy zamknąć odpowietrzenie?
3. Czy podczas każdego ładowania odpowietrzenie powinno być otwarte, czy zamknięte?
Piszę ten temat tutaj, pomimo, że dotyczy akumulatora motocyklowego, ale chodzi bardziej o ogólną zasadę użytkowania aku tego typu.
Musiałem wymienić stary akumulator bezobsługowy i padło na model Varta YB14-A2, który był do własnoręcznego zalania i naładowania.
Pierwsze uruchomienie zrobiłem zgodnie z instrukcją i wydaje się ok.
Pytania dotyczy późniejszego ładowania i eksploatacji:
1. Czy kiedy będę ładował ten akumulator (np w zimie), to za każdym razem muszę wyciągać koreczki zamykające cele?
2. Czy rurka odpowietrzająca powinna zostać wpięta także podczas codziennego użytkowania motocykla, czy zamknąć odpowietrzenie?
3. Czy podczas każdego ładowania odpowietrzenie powinno być otwarte, czy zamknięte?