Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Telefon nie reaguje, nie ładuje się - LG L90

Kukiman 19 Sie 2017 12:04 531 6
  • #1 19 Sie 2017 12:04
    Kukiman
    Poziom 7  

Witam,

Tak jak w temacie - LG L90 przestał mi dzisiaj działać. Wczoraj w nocy się wyładował, rano chciałem podpiąć go do ładowania w samochodzie. Podpiąłem ładowarkę samochodową - zaświeciła się, podpiąłem telefon i po chwili zerknąłem i niestety już się nie ładował. Przestała działać zarówno ładowarka jak telefon - zakładam, że mogło dojść do jakiegoś spięcia? Niestety w temacie telefonów jestem "zielony", pooglądałem go wewnątrz, nie znalazłem śladów przepalenia, osmolenia itp. Nie wiem od czego zacząć sprawdzanie usterki.
    Telefon nigdy nie był zalany, przegrzany itp. - pierwsza taka awaria.

Z góry dziękuję wszystkim za pomoc

Dodano po 55 [minuty]:

Będę miał dostęp do "warsztatu elektryka". Sąsiad zajmuje się elektroniką samochodową, jakie rzeczy warto byłoby sprawdzić i wykluczyć ewentualne usterki mając dostęp do sprzętu? Na pewno chciałbym sprawdzić baterię, coś jeszcze można sprawdzić?

Pozdrawiam

0 6
  • #2 19 Sie 2017 12:36
    ZEONpl
    Poziom 10  

Kukiman napisał:
    Witam,

Tak jak w temacie - LG L90 przestał mi dzisiaj działać. Wczoraj w nocy się wyładował, rano chciałem podpiąć go do ładowania w samochodzie. Podpiąłem ładowarkę samochodową - zaświeciła się, podpiąłem telefon i po chwili zerknąłem i niestety już się nie ładował. Przestała działać zarówno ładowarka jak telefon - zakładam, że mogło dojść do jakiegoś spięcia? Niestety w temacie telefonów jestem "zielony", pooglądałem go wewnątrz, nie znalazłem śladów przepalenia, osmolenia itp. Nie wiem od czego zacząć sprawdzanie usterki.
    Telefon nigdy nie był zalany, przegrzany itp. - pierwsza taka awaria.

Z góry dziękuję wszystkim za pomoc
    Dodano po 55 [minuty]: