Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Opel Astra G 2.0 DTL wymiana silnika - pompa i wtryski

malimaro 19 Aug 2017 19:53 837 6
  • #1
    malimaro
    Level 5  
    Witam, posiadam opla astre g i zmieniłem w niej silnik, jednak w zamienionym silniku była inna pompa - bosch 0470504002 a ja miałem w astrze bosch 0470504003.
    Moje pytanie brzmi czy muszę też przełożyć wtryski? bo niestety ale silnik nie chodzi tak jak powinien :/
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
  • Helpful post
    #2
    sulof1601
    Level 26  
    Skoro sterownik dogadał się z pompą to może być wiele przyczyn niedostatecznie dobrej pracy silnika,nie można wykluczać wtrysków ale i nie trzeba od razu ich podejrzewać.
  • #3
    malimaro
    Level 5  
    tzn ja wymieniłem tylko silnik, a pompy przełożyłem i mam te samą którą miałem. Podejrzewam że teraz może jeszcze trzeba tak jak pompę też przełożyć wtryski, ale tego nie wiem na 100 %
  • #4
    sulof1601
    Level 26  
    Wiesz kolego cały problem polega na tym że nie wiesz w jakim dokładnie stanie był ten nowo zakupiony silnik,być może że wymiana wtrysków pomoże.A kupiłeś sam słupek czy z kolektorami i co dokładnie mu dolega np;kopci,źle pali,nie ma mocy.............?
  • #5
    malimaro
    Level 5  
    Kupiłem go z kolektorami, turbina, i pompa. Jednak w moim pompa była inna więc wsadziłem moja pompę by zgrywała się z komputerem - ecu. Zauważyłem że w tych silnikach konta wyprzedzenia zapłonu się nie zmienia. Silnik odpala na plak, nie ma mocy a turbo chodzi bo słychać. Mój znajomy obstawia wtryski bo np tamta pompa mogła dawać inne ciśnie i już wtryski mogą się różnić. Może ktoś już to przerabiał, jest to silnik x20dtl ja przełożyłem z Vectry do Astry z tym właśnie że były różne pompy.
  • #6
    sulof1601
    Level 26  
    Nie nie pisz o innym ciśnieniu pompy,po prostu mogą być wtryski uszkodzone i tyle.Jak kupiłeś z kolektorami to zobacz przy okazji czy klapy wirowe pracują prawidłowo lub odłącz gruszkę opaską ,,trytką,,zabezpiecz klapy w pozycji otwartej i zobacz wtedy co z mocą.Wymień dla pewności wtryski ale wiąże się to z kosztami bo powinieneś wymienić od razu podkładki pod nimi i trawersy.Sprawdź też działanie zaworu EGR.
  • #7
    malimaro
    Level 5  
    Okazało się że czujnik temperatury. Nie działa oraz EGR. Do tego gdzieś się zapowietrza. No a kąt jest dobry . Brak mocy powodował egr