Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partner闚

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produkt闚 TME
Prosz, dodaj wyj徠ek elektroda.pl do Adblock.
Dzi瘯i temu, 瞠 ogl康asz reklamy, wspierasz portal i u篡tkownik闚.

VW Golf 4 2.0 Wypadanie zap這nu w wilgotne dni

ondrei 20 Sie 2017 18:13 333 11
  • #1 20 Sie 2017 18:13
    ondrei
    Poziom 8  

    Witam Serdecznie. Posiadam VW golfa 4 kombi silnik 2.0 115km symbol AZJ. Mam go od dw鏂h lat. Po odpaleni w wilgotne dni lub w ch這dne po nocy podczas przyspieszania niezale積ie na jakim paliwie wypada mi zap這n, zaczyna lekko szarpa i nie mam mocy problem znika po przejechaniu kilku kilometr闚 jak za豉pi odpowiedni temperatur ( ok 60') wtedy ju przyspiesza p造nie na wy窺zych biegach czasami szarpnie jak ruszam i jak wrzuc dwujk. Lekko faluje na biegu ja這wym niezale積ie od temperatury. W czerwcu wymieni貫m przewody zap這nowe i 鈍iece ( wszystko na NGK) My郵 nad wymiana cewki i modu造 co to wym my郵icie. Idzie jesie i wiadomo b璠zie ch這dno i wilgotno. Dodam jeszcze 瞠 wydaj mi si 瞠 mam termostat do wymiany niby grzej dobrze ale nie 豉pie pe軟ych 90". A je郵i waszym zdaniem cewka do wymiany to czy jest to skomplikowana operacja ?

  • Pomocny post
    #2 20 Sie 2017 18:22
    sulof1601
    Poziom 23  

    Witam.Wygl康a na cewko modu.Wymiana nie jest trudna,zobacz wizualnie czy nie jest p瘯ni皻y.

  • #3 20 Sie 2017 18:26
    ondrei
    Poziom 8  

    sulof1601 napisa:
    Witam.Wygl康a na cewko modu.Wymiana nie jest trudna,zobacz wizualnie czy nie jest p瘯ni皻y.


    nie jest p瘯ni皻a. Opowiedz co wi璚ej o wymianie. Co odkr璚i idt. Ile to trwa

  • Pomocny post
    #4 20 Sie 2017 18:43
    sulof1601
    Poziom 23  

    Odpinasz przewody WN i jedn kostk oraz bodajrze cztery 鈔ubki.Wszystko masz z przodu dost瘼 dobry.Wymienia貫 przewody to wiesz gdzie jest.20min i po sprawie.

  • #5 20 Sie 2017 18:57
    ondrei
    Poziom 8  

    sulof1601 napisa:
    Odpinasz przewody WN i jedn kostk oraz bodajrze cztery 鈔ubki.Wszystko masz z przodu dost瘼 dobry.Wymienia貫 przewody to wiesz gdzie jest.20min i po sprawie.


    teraz tylko jak cewk wybra

  • Pomocny post
    #8 20 Sie 2017 19:17
    sulof1601
    Poziom 23  

    Tak modu jest wbudowany dlatego nazywa si cewko modu mimo i katalogowo mo瞠 by zapisane jako cewka zap這nowa.

  • #9 20 Sie 2017 19:24
    ondrei
    Poziom 8  

    sulof1601 napisa:
    Tak modu jest wbudowany dlatego nazywa si cewko modu mimo i katalogowo mo瞠 by zapisane jako cewka zap這nowa.


    Dzi瘯uj bardzo. Jutro wymieniem wieczorem napisz jak mi posz這 i czy to pomog這

  • #10 21 Sie 2017 02:24
    grala1
    Specjalista grupy V.A.G.

    W oryginale jest cewka jest firmy TEMIC.
    Wcale nie musi by to cewka a mog by przewody WN.
    Popsikaj przewody wod ze spryskiwacza nie mocz帷 cewki to si oka瞠.
    Nie wiem jak tutaj ale w 2.0 AQY trzeba demontowa pomp powietrza wt鏎nego by doj嗆 do 鈔ub cewki i j wyj望.
    AZJ ma iny kolektor ss帷y wi耩c mo瞠 by inaczej.

  • #11 21 Sie 2017 20:42
    ondrei
    Poziom 8  

    grala1 napisa:
    W oryginale jest cewka jest firmy TEMIC.
    Wcale nie musi by to cewka a mog by przewody WN.
    Popsikaj przewody wod ze spryskiwacza nie mocz帷 cewki to si oka瞠.
    Nie wiem jak tutaj ale w 2.0 AQY trzeba demontowa pomp powietrza wt鏎nego by doj嗆 do 鈔ub cewki i j wyj望.
    AZJ ma iny kolektor ss帷y wi耩c mo瞠 by inaczej.

    jak ju wspomina貫m przewody wymienia貫m wcze郾iej. Dzisiaj wymieni貫m cewk okaza這 si, 瞠 pod spodem by豉 delikatnie p瘯ni皻a. Zaraz jad na d逝窺z tras oka瞠 si czy to pomog這. Stara cewka by豉 oryginalna temic ja za這篡貫m firmy NGK. Ca豉 operacja wymiany trwa豉 ok 20-30min

    Dodano po 2 [godziny] 39 [minuty]:

    sulof1601 napisa:
    Tak modu jest wbudowany dlatego nazywa si cewko modu mimo i katalogowo mo瞠 by zapisane jako cewka zap這nowa.


    Cewka by豉 p瘯ni皻a wida wyra幡 popraw silnik pracuje o wiele lepiej i nie szarpi podczas przyspieszania. Opisz jak si b璠zie zachowywa w ch這dniejsze dni i przy wi瘯szej wilgotno嗆 jak tylko b璠zie ku temu okazja. A tobie z ca貫go serca dzi瘯uj

  • #12 23 Sie 2017 20:21
    ondrei
    Poziom 8  

    Witam wszystkich dzisiaj by dosy wilgotny i ch這dny poranek auto sprawowa這 si bez zarzut闚, czyli to ewidentna wina cewki. Szczeg鏊ne podzi瘯owania dla sulof1601 jestem ci ogromnie wdzi璚zny za twoj fachow wiedz. Z godnie z 篡czeniem jednego forumowicza om闚i dok豉dny proces demonta簑 starej cewki w moim modelu AJZ. W pierwszej kolejno嗆 nale篡 zdemontowa pomp powietrza wt鏎nego tak jak napisa kolega wy瞠j nie jest to skomplikowana czynno嗆, ale wymaga troch cierpliwo嗆 szczeg鏊nie ze 鈔uba od silnika trzeba mie ma豉 grzechotk z ko鎍闚k 豉man i na kiju, potem nale篡 od陰czy wtyczk od pompy i przesun望 j na bok i naszym oczom uka輳 si cewka. Ja podpisywa貫m ka盥y kabel WN po czym je zdemontowa貫m. Pozostaje nam demonta samej cewki s to 3 鈔uby na torxa ( nie pami皻am jakiego) i cewka nasza po wyj璚i cewki zostaje nam zdj璚ie wtyczki i monta nowej

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produkt闚 TME