Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Głośniki bassowe - Opel Astra F

20 Sie 2017 23:34 2043 17
  • Poziom 14  
    Witajcie,
    Jak w temacie, chciałbym zmienić fabryczne głośniki w Oplu Astrze F Classic sedan 1999r na jakieś z lepszym podbiciem bassu. Radio jakie mam to chińczyk Blaupunkt Tokyo 110 4x50W (mam tylko 2 głośniki z przodu w drzwiach). Jestem całkowicie zielony w sprawach car audio dlatego wolę poradzić się was jakie najlepiej dobrać głośniki do tego radia i ogólnie aby nie przerabiać nic, tylko wypiąć stare i wpiąć nowe ;) Nie chcę montować tuby, nie przekładać kabli przez całe auto tylko założyć lepsze głośniki aby trochę lepiej grały niż fabryczne papierowe. Czy warto zaufać tym "super bassowym" głośnikom z allegro za 60 zł? Czy lepiej przejść się do sklepu z car audio i tam szukać? Nie chcę przeznaczać na ten cel dużej ilości pieniędzy, nie zależy mi też na tym aby wygłuszać dodatkowo całego auta. W grę wchodzą tylko i wyłącznie same głośniki.
    Z góry dzięki!
  • Poziom 28  
    Wygłusz drzwi.
    Bo jeżeli chcesz (nie robiąc nic, poza wymianą głośników) usłyszeć różnicę, to dołóż jeszcze jedno zero do podanej przez Ciebie kwoty.
    Przyzwoite wygłuszenie to czas jednego popołudnia, koszt można zmieścić w dwóch cyfrach, a efekt jest słyszalny nawet na papierowych, fabrycznych głośnikach.

Mały off-topic:
    skręca mnie w środku, gdy ktoś pisze bass (czasem z większą ilością 's') - bas ma dudnić, buczeć i kopać, a nie syczeć :P.
  • Moderator Samochody
    krzysztofer100 napisał:
    Czy warto zaufać tym "super bassowym" głośnikom z allegro za 60 zł?

Daj sobie spokój. Fabrycznie ładowane były głośniki o jakości, jakiej nie kupisz za te pieniądze. Tak że jak ma być tanio - to zostaw to co jest, a jak ma być dobrze - to zapomnij że za jakieś niewielkie pieniądze będziesz miał "umcy -umcy" jak z subwoofera.