Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Głośnik lazienkowy podłączony do TV

21 Sie 2017 08:24 591 5
  • Poziom 2  
    Nie mogłam znaleźć podobnego tematu wiec mam nadzieje ze sie nie powtarzam.
    Potrzebuje kupić głośnik sufitowy do łazienki który bedzie podłączony do tv. Mieszkanie jest małe na wynajem wiec w łazience 3 m2 wystarczy jeden głośnik. Chodzi o łagodna muzykę ktora jednocześnie jest w tv i w łazience.
    1. Czy tv jest jednocześnie wzmacniaczem i nie potrzebuje juz dodatkowo go kupować?
    2. Czy głośnik musi byc ze wzmacniaczem?
    3. Jestem laik i dla mnie przeniesienie dźwięku tv przez głośnik do wc wydaje sie mało skomplikowane, ale jak czytam fachowe porady ( ktoś pytał o głośnik do wc podłączony do wieży ) to wiem ze nic nie wiem.
    4. Jakie wymagania powinien mieć tv zeby sygnał poszedł przez głośnik?
  • Poziom 43  
    Dlaczego chcesz akurat słuchać z TV? Nie prościej radyjko wstawić w łazience? Kosztują grosze a często są z przydatnym dla spędzających w łazience "pół życia" zegarem. Do tego miałbyś możliwość zmiany kanału w zasięgu ręki.
  • Poziom 2  
    chce mieć ta sama muzykę w wc ktora leci w tv. Mtv, Eska
  • Poziom 16  
    Tak, jak radzi kolega DiZMar -radyjko, a ja dodałbym transmitter FM, np. taki.Głośnik lazienkowy podłączony do TV
  • Poziom 34  
    Mainecoon77 napisał:
    chce mieć ta sama muzykę w wc ktora leci w tv. Mtv, Eska

Ok, nad gustami się nie dyskutuje. Choć niektóre trudno zrozumieć, przyznam.
    TV musi mieć wyjście audio jakieś. Mój np. ma tylko na słuchawki.
    W takim razie potrzebny byłby głośnik "aktywny" czyli ze wzmacniaczem. Ale często zatrzymuje się w hotelach, i taką funkcjonalność spotykam. Rzadko, ale jednak. To może TV z funkcją hotelową ma do tego specjalne gniazdo? Nigdy się nie przyglądałem z uwagi na zupełnie zbędną w moim przekonaniu funkcję.
  • Poziom 2