Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Kangoo 1.5dci - powracający błąd

autoas 22 Sie 2017 21:10 1221 8
  • #1 22 Sie 2017 21:10
    autoas
    Poziom 42  

    Witam!
    Podpowiedzcie coś
    Generalnie wraca błąd na wolnych obrotach lub bliskich wolnych...
    Auto super odpala i na wysokich obrotach jeździ dobrze, jak załapie błąd to tryb awaryjny i max 3tyś obr.
    Czasami błąd wywala zaraz po odpaleniu
    DF053-funkcja regulacji ciśnienia listwy 2.DEF regulator otwarty
    O co kaman?
    Pozdrawiam!

    0 8
  • Pomocny post
    #2 22 Sie 2017 21:42
    mysz777
    Poziom 12  

    Witam .
    Błąd sugeruje usterkę w układzie wtryskowym .
    Sprawdź ciśnienie na listwie . Oczywiście najpierw wymiana filtra paliwa .No i koniecznie sprawdzić przelewy czy nie ma wycieków .

    0
  • #3 22 Sie 2017 21:44
    autoas
    Poziom 42  

    Filtr nowy i na przelewach też ok ...sprawdzane...

    0
  • Pomocny post
    #4 22 Sie 2017 21:52
    diodabg
    Poziom 29  

    Pompa Delphi ?
    Nie bylo opilkow w starym filtrze ?
    2.DEF regulator na maxa a i tak za malo wiec jakie jest cisnienie na listwie i czy mocno faluje ?

    0
  • #5 22 Sie 2017 22:25
    autoas
    Poziom 42  

    Jest ciśnienie dobre i nie ma prawie wcale odchyłek
    Robiłem Clipem nagrywanie parametrów i nie mogę zauważyć żadnego wahnięcia ciśnienia przy wystąpieniu błędu na tablicy??!! hagiewu....

    0
  • Pomocny post
    #6 22 Sie 2017 22:29
    Bieda z nędzą
    Poziom 31  

    Powrót z listwy drożny? Zawór regulacji ciśnienia podmieniałeś?
    Nie wiem czym to diagnozujesz, jak clip to zobacz na kontekst pojawienia się defektu.
    Pokaż, co tam masz wyświetlone. Jak co to ci wyślę notę techniczną, wiesz- defekt i procedura naprawy.

    0
  • #7 22 Sie 2017 22:58
    autoas
    Poziom 42  

    Zaworu nie podmieniałem
    Wcześniej pisałem w pierwszym liście błąd DF053 kontekst 2.DEF - "regulator otwarty"... tak mi Clip pokazuje.....
    Jakbyś mi tą notę wysłał, byłoby super!!!!!!!!!!

    0
  • Pomocny post
    #8 23 Sie 2017 16:38
    Bieda z nędzą
    Poziom 31  

    2def to zmierzone ciśnienie zbyt niskie, ale z tego co pamiętam to tam się robiło też przystosowanie zaworu regulacji ciśnienia, któraś z procedur LC

    1
  • Pomocny post
    #9 23 Sie 2017 20:24
    diodabg
    Poziom 29  

    Ktory rok samochodu przed czy po ulepszeniu tych silnikow ?
    2def to ecu wylapuje stosunek otwarcia zaworu na pompie do cisnienia na szynie jest zbyt niskie.
    Moze byc filtr, pompa, zawor , czujnik na listwie , wyjechane wtryski gubia cisnienie ect.
    Moze daj mu zaciagnac z banki ropy i omin filtr.
    Sprawdz czy nie ma opilkow w systemie.
    Zerknij czy w ecu nie bylo nic grzebane moze ktos szukal wiecej konikow i cos przegrzebal :-)

    1