Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Laguna 2, 1.8 benzyna - Długie odpalanie rano

23 Sie 2017 14:28 4422 35
  • Poziom 5  
    Witam Wszystkich. Prosiłbym o podpowiedź w kwestii mojej Laguny. Auto po każdej nocy długo kręci bo ok. 5 sek i jak już to na obroty wchodzi powoli, tak jakby brakowało paliwa. Akumulator oraz cewki, świece, czujnik położenia wału wszystko wymienione. Czy jest możliwe ze cofa się paliwo do baku i zapowietrza układ paliwowy? Bardzo proszę o podpowiedź.
  • Poziom 5  
    Witam.czujnika płynu jeszcze nie wymienialem.czyli jest mozliwosc ze czujnik ma złe wskazania i auto poprostu "nie wie"ze ma zapalic na ssaniu?

    Dodano po 3 [minuty]:

    Dzis podłączony pod kompa-zero błędów.

    Dodano po 9 [godziny] 8 [minuty]:

    Dziś rano wypiąłem wtyczkę od czujnika temp.silnika wiec teoretycznie auto powinno zapalic na max ssaniu ,tak przynajmniej twierdzil mechanik..niestety dalej to samo auto dlugo kręci a poźniej juz wszstko OK.Czy zostawic lagune u mechanika niech podłączy rai pod kompa i moze wtedy coś wyjdzie ?




    Poprawiłem [T5]
  • Poziom 5  
    Tak ale zeby dokładnie sprawdzic czy to nie jest wina nieszczelnosci w instalacji więc ją poprostu odłączyłem całkowicie i niestety to nic nie dało..dodam ze gaz uest zamontowany dopiero od 2 miesięcy.
  • Poziom 38  
    Jaki ? Byłeś na regulacji po ułożeniu membran w parowniku, cirka po 1tys km ?
    Może Ci rozstrajać ustawienia benzyny, możesz samemu zrobić reset sterownika benzyny ?
  • Poziom 41  
    artek308 napisał:
    więc ją po prostu odłączyłem całkowicie

    W jaki sposób?
  • Poziom 5  
    Wypiąłem calkowicie i zaslepiłem listwę wtryskową i wyłączylem elektrykę inst.Stag 4
  • Poziom 23  
    Nie chce się powtarzać ale parametry, parametry, jeszcze raz parametry i to z clipa nie z jakiegoś wynalazka. Będziemy siedzieć wymyślać a nie wiadomo jak najważniejsze podstawowe wartości.
  • Poziom 5  
    we wtorek dam do podpięcia pod kompa na zimnym silniku a dziś sprawdziłem tylko jeszcze ten nowy czujnik wału i wyszło 273 ohm
  • Poziom 5  
    Auto jeszcze u mechanika .Robi ponownie pomiary na zimnym silniku .Wczoraj sprawdzał wszystkie czujniki ,wtryski,czyscił przepustnice.Niby wszystko OK ale stwierdzil ze auto na zimnym silniku jest zalewane przez nadmiar benzyny.Co moze byc tego przyczyną?Nie znam parametrow ale twierdzi ze jezeki chodzi o pomiary i test na kompie to wszystko jest wręcz idealnie a auto nadal jest zalewane rano i ciężko odpala
  • Poziom 5  
    Rozrząd byl wymieniony 10 miesięcy temu a objaw zlego odpalania od niedawna...

    Dodano po 1 [minuty]:

    Naciąg paska niby Ok.Brakuje mi pomysłu...

    Dodano po 6 [minuty]:

    W warsztacie tam gdzie oddalem auto do diagnozy i naprawy pracuje kilku mechanikow ale im tez zaczyna brakowac pomysłów a auto musi sprawne do soboty bo w sobote mam dosc daleki wyjazd..
  • Poziom 41  
    Jaką temperaturę pokazuje czujnik na zimnym?
  • Poziom 5  
    Dzis po pracy jade do warsztatu i postaram sie podac parametry.

    Dodano po 1 [minuty]:

    Pamietam ze czujnik na zimnym pokazywał 13 st.
  • Poziom 5  
    Temp .płynu .ten ktory jest nad czujnikiem połozenia wału i jest wpinany do tej samej kostki
  • Poziom 23  
    artek308 napisał:
    Temp .płynu .ten ktory jest nad czujnikiem połozenia wału i jest wpinany do tej samej kostki


    Co jest do tej samej kostki? Przecież to tylko ta sama wiazka a inne wtyczki
  • Poziom 5  
    Chodziło mi o to ze z obydwu tych czujników kable idą do tej samej cztero pinowej kostki
  • Poziom 5  
    Jak wróce od mechanika dam znac co i jak ...
  • Poziom 5  
    Renia jeszcze u mechanika .konkretnie o jakie parametry mam go zapytac tak zeby cos ustalic bo widze ze On juz tez sie poddaje a sam chetnie bym cos mu podpowiedzial tak zeby Lagunka juz byla sprawna .
  • Poziom 5  
    Witam.Dzwoniłem do mechanika bo niestety dziś nie mogłem podjechać i nie wiem czy dobrze przekażę ale mówił że temp płynu była 14 st , ciśnienie w kolektorze najpierw 1,1 po odpaleniu na zimnym ok 0,8 - 0,9 bar a jak sie silnik nagrzał to 0.3 bar, sonda natomiast pokazywała 0,47V. Nie wiem czy dobrze zrozumiałem bo to tylko przez tel. ale może coś pomoże ..Dodam jeszcze ze zapomniałem o jednej kwestii..otóż 4 tyg temu miałem okresową wymianę filtrów gazu w serwisie no i było auto podpinane pod kompa ,Mechanik coś mówił o regulacji,czy mógł wtedy coś żle zrobić bo usterka palenia wystąpiła parę dni pożniej..pozdrawiam
  • Poziom 5  
    Byłem dzis w serwisie gazu z pytaniem czy podczas przegladu cos nie zostalo zle ustawione ale Pan sprawdził pod kompem parametry ,potem szczelnosc parownika i powiedzial ze wedlug niego wszystko jest Ok.Nie mam już sił...

    Dodano po 2 [minuty]:

    Auto idealnie trzyma obroty na biegu jałowym ale na zimnym silniku nawet jak odpali to obroty mam dosc wysokie ok 1400-1600obr.i do tego chodzi dosc nierówno..
  • Poziom 5  
    Nie ,to chyba jeszcze mechanik nie sprawdzał ,zaraz do niego zadzwonie ale podejrzewam ze dopiero w poniedzialek mi to sprawdzi .Jak juz zawiozę auto to co jeszcze może sprawdzic?Bylem już u 3 mechaników kazdy robi test na kompie,coś przeczysci weźmie kase a auto i tak ma usterke i rano nie pali..😥

    Dodano po 52 [sekundy]:

    Będę wdzięczny za wszelką pomoc..
  • Poziom 5  
    Witam .Dziś zabrałem auto od mechanika ale oczywiście słabo odpaliła... wpadłem na pomysł żeby siągnąc przewód paliwowy z pompy,założyłem metr wężyka + butelka plastykowa i tu niespodzianka ...po włożeniu karty usłyszałem BZZZT no i zauważyłem że do flaszki wlało się paliwo ale tylko ok 1/3 szklanki i to pod nie za dużym ciśnieniem .Podpowiedzcie koledzy ile powinno przelać sie tego paliwa ?Coś czuje że czeka mnie wymiana pompy albo przynajmniej wkładu na nowy ,bo ten w aucie został wcześniej wprawdzie wymieniony ale też na używany ..

    Dodano po 1 [minuty]:

    kolektor szczelny- tak powiedział mechanik ale już niejedno mówił a auto i tak nie działa ..