Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

- Kamerka samochodowa vordon nie chce działać.

jonas93 23 Aug 2017 17:34 15594 37
Computer Controls
    jonas93
    Level 7  
    Witam,

Zakupiłem radio samochodowe 2din Vordon ht-869BT, w zestawie była dodatkowo kamerka cofania vordon 8IRPL (8 diod na podczerwień).
    Problem tkwi w tym, że kamerka nie chce działać. Nie znam się na tego typu rzeczach, ale po różnych forach czytając starałem się podłączyć te ustrojstwo. Kabelek, który zasilający do radia tam gdzie powinno być jego miejsce siedzi, kabelek GND (czarny) przyczepiony do klapy, kabelek czerwony (+) do światła wstecznego.
    Po wrzuceniu biegu wstecznego kamerka powinna się załączyć, ale niestety tak nie jest. Dodam, że wsteczny zapala mi się po obu stronach więc próbowałem i tu i tu...
    Proszę o pomoc, posiadam Volvo s40 2003r polift.
  • Computer Controls
    Freddy
    Level 43  
    No i co dalej?
    Klapa nie jest najlepszym źródłem masy.
    Gdzie podłączyłeś sygnał kamery?
  • Computer Controls
    jonas93
    Level 7  
    Freddy wrote:
    No i co dalej?
    Klapa nie jest najlepszym źródłem masy.
    Gdzie podłączyłeś sygnał kamery?

To znaczy mase podłączyłem do tej, która już była czyli seryjnej. Sygnał tak jak w instrukcji, pod numerkiem dedykowanym.
    jonas93
    Level 7  
    Ponawiam temat, bo niestety nie było zainteresowania :/

Witam,

Zakupiłem radio samochodowe 2din Vordon ht-869BT, w zestawie była dodatkowo kamerka cofania vordon 8IRPL (8 diod na podczerwień).
    Problem tkwi w tym, że kamerka nie chce działać. Nie znam się na tego typu rzeczach, ale po różnych forach czytając starałem się podłączyć te ustrojstwo. Kabelek, który zasilający do radia tam gdzie powinno być jego miejsce siedzi, kabelek GND (czarny) przyczepiony do fsbrycznej masy, kabelek czerwony (+) do światła wstecznego ( na krótko )