Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[PHP] [MYSQL] Wykres - Dane

mickey19 24 Sie 2017 12:12 846 7
  • #1 24 Sie 2017 12:12
    mickey19
    Poziom 4  

Witam,
    jestem początkującym w programowaniu.
    Chce zrobić taki wykres na swojej stronie jak tutaj: http://ajax101.com/tutorial-highcharts-3-lines-or-series-with-mysql/
    Czy dało by się przerobić ten wykres na dynamiczny?
    Oraz przy obecnym rysowaniu i odswiezeniu nowe dane dodaje mi z lewej strony wykresu, jak zrobić aby byly dodawane z prawej?

0 7
  • #2 25 Sie 2017 10:53
    arnoldziq
    Moderator Programowanie

Drogi kolego.
    1. Na tej stronie 'jak tutaj' ma kolega podane dokumentnie wszystko co jest potrzebne do stworzenia takiego wykresu.
    2. Ten wykres jest tworzony dynamicznie-> jest uzupełniany przez nowe dane znajdujące się w bazie danych, za każdym razem gdy strona jest odświeżana.
    3. Dane mogę być pokazywane w dowolnym 'kierunku'. To kwestia posortowania danych w trakcie lub po odczycie z bazy danych.

0
  • #3 25 Sie 2017 11:00
    mickey19
    Poziom 4  

arnoldziq napisał:
    Drogi kolego.
    1. Na tej stronie 'jak tutaj' ma kolega podane dokumentnie wszystko co jest potrzebne do stworzenia takiego wykresu.
    2. Ten wykres jest tworzony dynamicznie-> jest uzupełniany przez nowe dane znajdujące się w bazie danych, za każdym razem gdy strona jest odświeżana.
    3. Dane mogę być pokazywane w dowolnym 'kierunku'. To kwestia posortowania danych w trakcie lub po odczycie z bazy danych.

A wiesz moze jak zrobić aby wykres odświeżał się sam po kilku sekundach bez konieczności odswiezania calej strony?
    Wiem ze mozna przez Ajax ale jak to wygląda w kodzie gdy w bazie danych nie ma ID ?

0
  • #4 25 Sie 2017 11:21
    arnoldziq
    Moderator Programowanie

mickey19 napisał: