Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Computer ControlsComputer Controls
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Panasonic NV-F70HQ - widzi kasetę której nie ma

24 Sie 2017 14:22 2631 12
  • Poziom 15  
    W kwestii naprawy magnetowidów jestem laikiem.
    Kieszeń została wepchnięta bez kasety, magnetowid ją wycofał. Po ponownym włączeniu stwierdza że ma
    kasętę włącza się silnik po ok 2s słychać prztyknięcie elektromagnesu po następnych 2-3s wyłącza się.
    Wcześniej magnetowid pracował prawidłowo.
    Jak można wycofać,zresetować windę magnetowidu ?
    Gdzie znajdują się czujniki kasety ?
    Proszę pomóżcie.
    Pozdrawiam.
  • Computer ControlsComputer Controls
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 15  
    Próbowałem znaleźć wciśnięty bolec w obrębie kasety z mizernym skutkiem.
    Wskaż mi obszar poszukiwań. Wrzucam może słabej jakości fotki. Może wystarczą.
    Dzięki za odzew i pomoc.
    Panasonic NV-F70HQ - widzi kasetę której nie ma Panasonic NV-F70HQ - widzi kasetę której nie ma Panasonic NV-F70HQ - widzi kasetę której nie ma Panasonic NV-F70HQ - widzi kasetę której nie ma
  • Computer ControlsComputer Controls
  • Poziom 27  
    Z tego co pamiętam jest tam mechanizm typu GG- 2. Jeden z bardziej skomplikowanych. Przy wepchaniu kieszeni kasety mogły się poprzestawiać zębatki mechanizmu. Bez schematu jak mechanizm złożyć sobie nie poradzisz. Co to za mechanizm zdjęcie od spodu. można zdjąć windę włączyć i zobaczyć reakcję. Powrotne założenie windy też nie jest takie proste. Dlatego schemat. Kolego wyżej nie wprowadzaj w błąd. To są okolice głowicy kasującej. To co zaznaczyłeś to rodzaj sprzędła, hamulca, napinacza. Różnie się to nazywa.
  • Poziom 15  
    Zdjęcie od spodu mechanizmu.
    Doczytałem że były wersje z 1 lub 2 paskami napędowymi.
    Panasonic NV-F70HQ - widzi kasetę której nie ma
  • Poziom 23  
    szpoak napisał: