Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Passat B7 2013 - Kodowanie pompy ABS i EPB

26 Sie 2017 09:26 2238 12
  • Poziom 12  
    Witam mam problem z zakodowaniem pompy ABS po wymianie sterownika hamulca recznego bardziej chodzi o to ze mam błedy w hamulcu recznym ale niestety nie mogę go zakodować wpisuje 0021057 niby dostaje komunikat ze kodowanie ok ale nie zmienia go i wyswietla 0010000
    wydaje mi sie że coś jest skopane w kodowaniu pompy ABS
    Czy jest ktos wstanie mi pomóc w załączniku odczyt z passata.
    Passat B7
    2013
    2.0 tdi 170km
    kombi

    Dziękuję .
  • Poziom 12  
    kolego czy na pewno wpisujesz dobry kod?spisales kod przed wymiana ze starej pompy i dopisujesz do nowej,czy na piechote od początku z roos-techa,dane auta itd...Sprawdż czy na pewno masz poprawny kod
  • Poziom 12  
    No właśnie tego nie wiem kodowania oryginalnego nie posiadam, i nie jestem w stanie go ustalić
    Próbowałem wpisywać kodowania znalezione w sieci, ale nie daje to żadnego rezultatu.
  • Poziom 27  
    Do tego sterownika z końcówką G znalazłem 22157 i 22167 pewnie w zależności czy jest autohold czy nie.
  • Poziom 12  
    Dzięki próbowałem ale niestety nie przyjmuje tego kodowania.
  • Poziom 27  
    Poprzednio w aucie był sterownik z tą samą końcówką ? W tym roczniku były z H.
  • Poziom 12  
    Dziękuję za zainteresowanie moim problemem.
    Tak masz racje posiadam również moduł z literką H na końcu ale na tym też nie chce się kodować
    Sprawdziłem całą instalacje od EPB do abs zasilania i masy według ELSY i wszystko jest w porządku
    Podejrzewam ze skopane jest kodowanie w pompie ABS ale za chiny ludowe nie wiem skąd je wziąć.
  • Poziom 18  
    Tutaj masz opis kodowania:
    Spoiler:
    0?xxxxx: Driver-Assistance-Systems
    0 = Driver-Assistance-Systems not installed
    0 = Message for Driver-Assistance-Systems active w/o Button
    1 = Message for Driver-Assistance-Systems inactive w/o Button
    2 = Message for Driver-Assistance-Systems active with Button
    3 = Message for Driver-Assistance-Systems inactive with Button
    0x?xxxx: Vehicle Type
    0 = Normal
    1 = Special Purpose with Multi-Function Control Module (Steer. Column. Contr. Mod. as Master)
    2 = Special Purpose with Multi-Function Control Module (Multi-Function Contr. Mod. as Master)
    0xx?xxx: Transmission
    0 = Manual Transmission
    1 = Automatic Transmission
    0xxx?xx: Multi-Function Steering Wheel
    0 = Multi-Function Steering Wheel not installed
    5 = Multi-Function Steering Wheel w/o Tiptronic and w/o Push-To-Talk (PTT) installed
    6 = Multi-Function Steering Wheel with Tiptronic and no Push-To-Talk (PTT) installed
    7 = Multi-Function Steering Wheel w/o Tiptronic and with Push-To-Talk (PTT) installed
    8 = Multi-Function Steering Wheel with Tiptronic and with Push-To-Talk (PTT) installed
    0xxxx?x: Cruise Control System (CCS) and Adaptive Cruise Control (ACC)
    0 = Cruise Control System (CCS) not installed
    1 = Cruise Control System (CCS) with 6 Positions via separate Stalk installed
    2 = Adaptive Cruise Control (ACC) with 6 Positions via separate Stalk installed
    3 = Cruise Control System (CCS) with 4 Positions via Blinker Stallk installed
    4 = Cruise Control System (CCS) via Multi-Function Steering Wheel installed
    5 = Adaptive Cruise Control (ACC) via Multi-Function Steering Wheel installed
    0xxxxx?: Rear Wiper and Board Computer
    1 = Rear Wiper not installed / Board Computer via Wiper Stalk not installed
    2 = Rear Wiper installed / Board Computer via Wiper Stalk not installed
    3 = Rear Wiper not installed / Board Computer via Wiper Stalk verbaut
    4 = Rear Wiper installed / Board Computer via Wiper Stalk installed
  • Poziom 12  
    Dzięki kolego a co to jest driver asistance system chodzi o pdc?
  • Poziom 27  
    Ale kodowanie abs samo się nie zmieniło, chyba że ktoś ..., ostatecznie zostaje aso.
  • Poziom 12  
    No właśnie auto trafiło w takim stanie do mnie i nie wiem jak to ugryźć .
  • Poziom 12  
    Byłem w serwisie na zakodowaniu Abs ale serwis też sobie nie poradził stwierdzili ze jest nie taki sterownik epb musi być z końcówką J. Wydaje mi się ze z końcówka J to tylko zmiana konstrukcji a u mnie był oryginalnie z H.
  • Poziom 21  
    Witam kolego czy rozwiązałeś ta sprawę bo ja mam to samo tylko że w passacie b6 po wymianie modułu hamulca ręcznego kodowanie abs wyleciało wpisałem jakiś kod abs przyjął ale problem został z czujnikiem G251 może wiecie co jest i gdzie on się znajduje. Pozdrawiam.